اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

برندسازی به افزایش صادرات مصنوعات طلا و جواهر کمک می کند

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان تصریح کرد: با گردآوری محصولات برندهای طلا و جواهر در یک مجموعه، ظرفیت و پتانسیل کشور افزایش می یابد و صادرات مصنوعات میسر می شود.



هوشنگ شیشه بران رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان در خصوص روند برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر به سایت طلا گفت: هر سال سعی می شود نسبت به سال قبل پتانسیل نمایشگاه افزایش یابد که امسال با تلاش آن را به صورت تخصصی برگزار کردیم و از کلیه روسای اتحادیه های سراسر کشور دعوت به عمل آمد تا با ایجاد یک پاویون کشوری، تولیدات و مصنوعات خود را به اصفهان بیاورند.

وی با بیان اینکه اصفهان به دلایل میزان تولید، صادرات، ابزارآلات پایتخت طلایی ایران نامیده شده، اظهار داشت: ما از روسای اتحادیه های سراسر کشور دعوت به عمل آوردیم که خوشبختانه روسای اتحادیه چندین شهر لطف کردند و در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان حضور پیدا کردند و دارای غرفه های متعدد بودند.

شیشه بران با یادآوری اینکه ایران عنوان دومین مصرف کننده مصنوعات طلا و جواهر در آسیا و ششمین در جهان را داراست، بیان کرد: اگر محصولات طلا و جواهر به صورت یک مجموعه در یک محل مانند نمایشگاه جمع آوری نمایش داده شود، در آن صورت ما حرفی برای گفتن در عرصه بین المللی داریم و پتانسیل صنعت ما افزایش می یابد.

وی افزود: ما می توانیم علاوه بر دعوت از مردم در سراسر ایران، از کشورهای دیگر که در نمایشگاه های طلا و جواهر مشارکت دارند مانند ترکیه، کشورهای حاشیه خلیج فارس و هند که در حال حاضر در بخش ابزارآلات فعال هستند، بهره ببریم و در خصوص این مسئله فکری بیندیشیم و برای امر صادرات قدم برداریم.

وی با اعلام اینکه امسال برای اولین بار پاویون تخصصی طلا و جواهر در نمایشگاه اصفهان شکل گرفت و نتایج مثبتی نیز داشت، تصریح کرد: تهران و دیگر استان ها می توانند با دعوت از بهترین ها و گردآوری آنها در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان مشارکت نمایند و من معتقد هستم که اگر یک مجموعه نفیس متمرکز از بهترین ها داشته باشیم، بازدید کننده راحت تر خواهد بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان علت عدم حضور فعالین و برندها را در نمایشگاه امسال ناشی از مشکلات آنها دانست و در گفتگو با سایت طلا افزود: ما سعی می کنیم در راه رفع مشکلات آنها گام برداریم و تمامی روسای اتحادیه ها در نقاط مختلف کشور در این زمینه فعالیت می کنند.

وی با اعلام اینکه مسئولین اتحادیه ها از مشکلات فعالین صنف طلا و جواهر مطلع هستند، ابراز امیدواری کرد که با شکست موانع این جسارت ایجاد شود که هر واحدی بتواند به تنهایی یک برند در این عرصه باشد.

عضو کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور ضمن بیان اینکه در ایتالیا برند منحصر به یک شخص یا کارخانه نیست، گفت: از متخصص سازنده قفل یک دستبند یا زنجیر تا بهترین جواهرساز مطرح در کشور باید در یک مجموعه گرد هم قرار بگیرند تا توانمندی ایران در این صنعت نمایان شود.


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد