اونس طلا2312.99
مظنه15,291,000
18 گرم3,529,900
ارزش سکه34,450,623
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

هزینه های صرف شده در نمایشگاه های طلا و جواهر معاف از مالیات است

سایت طلا: رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اعلام کرد: کلیه ی هزینه هایی که در نمایشگاه ها صرف می شود، طبق قوانین سازمان امور مالیاتی معاف از مالیات می باشد.



محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت و گو با سایت طلا اظهار کرد: اتحادیه طلا و جواهر باید در اطلاع رسانی و حمایت و پشتیبانی معنوی در جلب مخاطب و همکاران در نمایشگاههای طلا و جواهر تلاش بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه مصرف است که تولید را بالا می برد تصریح کرد: باید فرهنگ مصرف طلا و جواهر را در کشور ایجاد شود، تا تولید و اشتغال در این صنعت به روال عادی خود برگردد.

کشتی آرای با اشاره به اینکه یکی از اهداف نمایشگاه های طلا و جواهر در خارج از کشور ایجاد فرهنگ مصرف طلا و جواهر است، عنوان کرد: تفاوتی ندارد که این نمایشگاه ها به صورت محلی و یا بین المللی برگزار شوند، زیرا در تمام آنها بیشتر، مصنوعات و محصولات طلا و جواهر را به نمایش می گذارند و تنها حدود یک هشتم این نمایشگاه ها به ابزار و ماشین آلات اختصاص دارد.

وی که در حاشیه نهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان با سایت طلا گفتگو می کرد، بیان کرد: امسال به نسبت سالهای گذشته حضور کمتری را در نمایشگاه امسال اصفهان شاهد بودیم در صورتیکه صنایع وابسته حضور پررنگ تری داشتند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با عنوان اینکه بیش از 50 درصد تولیدات طلای کشور متعلق به اصفهان است، تصریح کرد: اگر محصولات صنعت طلا و جواهر در نمایشگاه اصفهان در معرض دید گذاشته شود، این شهر در آینده می تواند در فهرست نمایشگاه های بین المللی قرار بگیرد و شعار خود به عنوان پایتخت طلایی ایران را محقق سازد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر، شرکت نکردن همکاران و اعضای این صنف را در نمایشگاه به علت تصور آنها از مسائل مالیاتی دانست و اظهار کرد: زمان این بحث ها گذشته است و همه در اداره مالیات دارای پرونده هستند و مسائل مالیاتی تقریباً شفاف شده است.

وی ضمن بیان اینکه شرکت در نمایشگاه ها حتی می تواند بار مالیاتی افراد را کاهش دهد تاکید کرد: با صحبت هایی که با سازمان امور مالیاتی شده، قرار است کلیه همکاران دفاتر مالی داشته باشند که یکی از هزینه های قابل قبول سازمان امور مالیاتی هزینه های نمایشگاهی و شرکت در آنهاست.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: کلیه ی هزینه هایی که در نمایشگاه ها صرف می شود، طبق قوانین مالی برای سازمان مالیات قابل قبول است و معاف از مالیات هستند. می توانند براساس آنها ترازنامه ارائه کنند زیرا تمامی آنها مستند هستند و بر اساس فاکتور رسمی صادر شده اند.

کشتی آرای با اشاره به حضور یکی از مدیران کل سازمان امور مالیاتی اصفهان در نمایشگاه طلا و جواهر اظهار داشت: شرکت ایشان در نمایشگاه طلا و جواهر در آینده انعکاسی در سازمان امور مالیاتی خواهد داشت و این تبادل اطلاعات و شرکت در نمایشگاه ها راهی برای برداشتن موانع اعضای صنف طلا و جواهر است.

وی با بیان اینکه برگزاری پاویون برای اولین بار در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان ابتکار جالبی بوده است تصریح کرد: در بسیاری از نمایشگاه های بین المللی اکثر کشورها پاویون مخصوصی دارند و مخاطبین به راحتی می توانند با توجه به کشور مد نظر خود در آنها شرکت کنند و طرف های معاملاتی خود را در آنجا پیدا کنند و به خرید و فروش محصولات خود اقدام نمایند.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اظهار این مطلب که ایجاد پاویون ها نشان دهنده یک اتحاد همگانی بین اعضای صنف است افزود: پاویون ها می توانند دغدغه اعضای صنف طلا و جواهر در خصوص مالیات را برطرف کنند.


انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد