اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا طی هفته جاری با افزایش روبرو خواهد شد

سایت طلا : اکثر کارشناسان اقتصادی و خوانندگان کیتکو نیوز در نظرسنجی اخیر این پایگاه خبری پیش بینی کردند که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو، در نظرسنجی از خوانندگان بیش از 314 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد 162 نفر معادل 52 درصد پیش بینی کردند که قیمت طلا طی هفته آینده با افزایش روبر خواهد شد و 101 نفر معادل 32 درصد نیز به کاهش قیمت طلا رای دادند و 51 نفر معادل 16 درصد نیز اعلام کردند که قیمت طلا در این مدت تغییر چندانی نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش در نظرسنجی از کارشناسان اقتصادی و تحلیلگران بازار طلا نیز 18 نفر شرکت کردند که از این تعداد نیز 11 نفر معادل 61 درصد پیش بینی کردند که قیمت طلا در روزهای آینده با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

2 کارشناس اقتصادی معادل 11 درصد نیز به کاهش قیمت طلا رای داده اند و 5 نفر معادل 28 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا در این مدت تغییر چندانی نخواهد داشت.

برای سومین هفته متوالی خوانندگان کیتکو نیوز روند قیمت طلا در هفته ای که گذشت را درست پیش بینی کرده اند. در نظرسنجی هفته گذشته بیش از 45 درصد خوانندگان کیتکو نیوز به افزایش قیمت طلا رای داده بودند. قیمت طلا در هفته ای که گذشت با رشد 3.1 درصدی روبرو شده است که این بهترین عملکرد قیمت طلا در 4 ماه گذشته به شمار می رود.

انتشار آمارهای ضعیف مربوط به تولیدات صنعتی و خرده فروشی در آمریکا طی ماه آوریل تاثیر زیادی بر افزایش نسبی قیمت طلا و افت ارزش دلار داشته است. برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که سطح مقاومتی بعدی برای قیمت طلا 1235 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا با افزایش چشمگیری روبرو می شود.

این احتمال کاملا وجود دارد که با شکسته شدن سطح مقاومتی 1230 دلاری در روزهای آینده قیمت جهانی طلا با افزایش بیشتری روبرو شود.

به نظر می رسد قیمت طلا در روزهای آینده به شدت تحت تاثیر آمارهای اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین قرار خواهد داشت. روشن شدن وضعیت بحران مالی و بدهی یونان نیز تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت./م


انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد