اونس طلا2319.71
مظنه15,351,000
18 گرم3,543,700
ارزش سکه34,585,803
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

هماهنگی اتحادیه های طلا و جواهر کشور در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

سایت طلا : نماینده کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان گفت: با برگزاری همایشی در نهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان، اتحادیه های طلای سراسر کشور هماهنگ می شوند.


آیت محمدولی نایب رئیس اتحادیه تهران و عضو کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در خصوص برگزاری پاویون مشترک طلا و جواهر در نهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان در گفتگو با سایت طلا گفت: شهر اصفهان یکی از قطب های طلا و جواهر در ایران است و در تمام بخش های مربوطه اگر در سطح نخست کشور نباشد، جایگاه دوم در این هنر و صنعت در کشور را داراست.

وی ضمن بیان تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این نمایشگاه در شهر اصفهان گفت: این عزیزان هر آنچه در توان داشتند برای برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر گذاشتند که کمیسیون تخصصی نیز از لحاظ فکری و معنوی به آنها کمک خواهد کرد.

محمدولی با اشاره به اختصاص غرفه ای برای اتحادیه طلا و جواهر تهران و کمیسیون تخصصی کشوری در این نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان یکی از مهمترین نمابیشگاههای کشور است که بسیاری از فعالان صنعت طلا و جواهر از آن دیدن می کنند.

محمد ولی با بیان اینکه شهرهای مشهد، تبریز، تهران، اهواز، کرمان و زنجان در پاویون مشترک نمایشگاه طلا و جواهر امسال اصفهان شرکت می کنند بیان داشت: طرح پاویون به صورتی است که همکاران بازدیدکننده و شرکت کننده در نمایشگاه می توانند سوالات و مشکلات خود را خصوصاً در زمینه مالیات بر ارزش افزوده مطرح و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

نماینده کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در نمایشگاه امسال اصفهان افزود: در حاشیه این نمایشگاه جلسه ای با حضور تمام اتحادیه ها در اصفهان برگزار می شود تا بتوانیم در صنف طلا و جواهر هماهنگی ایجاد کنیم که پس از آن تمامی شهرها در زمینه سکه، طلای دست دوم و کنترل قیمت ها به صورت یکپارچه در سطح کشور عمل کنند.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اظهار این مطلب که تنها متولی برگزارکننده نمایشگاه، اتحادیه اصفهان است و متحمل زحمات زیادی در این خصوص بوده تصریح کرد: نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان نسبت به دوره های گذشته قابل قبول و خوب بوده است و امیدوار هستیم بتوانیم به تقویت آن کمک کنیم.

وی افزود: باید بتوانیم نمایشگاه طلا و جواهر را در دیگر شهرهای مطرح در این حوزه مانند تهران، مشهد، تبریز برگزار کنیم و با برنامه ریزی قدرت صنف طلا و جواهر ایران و تولیدات آن را به مردم و کشورهای شرکت کننده و مطرح در این عرصه نشان دهیم.

وی در خصوص نقش نمایشگاه در رشد صنعت طلا و جواهر کشور در گفتگو با سایت طلا اظهار داشت: اگر در مسیر اهداف نمایشگاه حرکت شود و توسط سازمان های مربوطه به آن خصوصاً سازمان های دولتی مانند کشورهای دیگر حمایت شود، می توانیم نقش موثری در بهبود صنعت طلا و جواهر کشور داشته باشیم.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تاکید بر اهمیت همراهی و همدلی دولت با برگزارکنندگان نمایشگاه افزود: دولت ها در کشورهای مطرح در این زمینه بخشی از هزینه غرفه را نیز متحمل می شوند که اگر موانع سر راه نمایشگاه برداشته شود و بتوانیم از کشورهای صاحب نام در صنعت طلا و جواهر دعوت کنیم، علاوه بر افزایش منافع صنف به نفع کشور نیز خواهد بود و نمایشگاه می تواند اثرگذاری خود را داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان در خدمت دوستان و بزرگواران هستم و پاسخگوی سوالات و مسائل آنها خواهیم بود.

گفتنی است، نهمین نمایشگاه تخصصی - بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات، تولیدات طلا، فلزات گرانبها و سنگهای قیمتی از 22 تا 25 اردیبهشت ماه، از ساعت 16 الی22 در محل نمایشگاههای بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد