اونس طلا2195.73
مظنه14,191,000
18 گرم3,276,000
ارزش سکه31,972,323
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

جمع بزرگان صنعت طلا و جواهر ايران در اصفهان

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان بااشاره به برپایی پر شور نهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان، از برگزاری همایش چالش های صنعت طلا و جواهر کشور در حاشیه این نمایشگاه خبرداد.



"هوشنگ شیشه بران" رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان در گفتگو با سایت طلا ضمن بیان برنامه های جدید نمایشگاه امسال طلا و جواهر اصفهان گفت: اولین همایش مسئولین و فعالان اتحادیه های سراسر کشور در سال همدلی و همزبانی، با حضور مقامات مسئول و نمایندگان مجلس برای بررسی چالشهای صنعت طلا و جواهر کشور در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی با اعلام ایجاد پاویون مشترک اتحادیه های سراسر کشور در این نمایشگاه تصریح کرد: از کلیه اتحادیه های سطح کشور دعوت به عمل آمده تا با مشارکت زیر مجموعه های خود به طور مجزا در غرفه های یکسان بتوانند محصولات و توانمندی های استان خود را در این نمایشگاه در معرض دید قرار دهند.

شیشه بران با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان «همدلی و همزبانی دولت و ملت»، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه سعی شده تا با تمامی استانها و اتحادیه های سراسر کشور تعامل و ارتباط برقرار شود تا با حضور خود در این نمایشگاه به همدلی و همزبانی صنفی نائل گردیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان درباره گردهمایی فعالان این صنف در حاشیه این نمایشگاه گفت: در روز چهارشنبه بیست و سوم اردیبهشت، همایش تخصصی با عنوان چالشهای صنعت طلا و جواهر کشور با حضور اتحادیه های سراسر کشور به میزبانی اتحادیه طلا و جواهر اصفهان برای بررسی مشکلات ومعضلات این صنعت و راه حلهای برون رفت از آن برگزار خواهد شد.

عضو کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور ادامه داد: با گردهمایی مشترک اتحادیه های طلا و جواهر سراسر کشور در این نمایشگاه به دنبال این موضوع هستیم که مصنوعات مطرح طلا و جواهر را از نگاه ملی و پتانسیل محلی و استانی ضمن نمایش عمومی، بررسی کنیم.

شیشه بران با یادآوری این مطلب که از کشورهای دیگر در عرصه طلا و جواهر در این نمایشگاه حضور خواهد داشت، گفت: در نهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان گلچینی از تولیدات کل کشور در معرض دید قرار خواهد گرفت تا همگان از توانایی این صنف برای اشتغالزایی و ارزآوری آگاه شوند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با بیان اهمیت برگزاری نمایشگاه در رشد صنعت طلا و جواهر، افزود: در حال حاضر شهرهای مطرح کشور در زمینه تولید مصنوعات طلا و جواهر از جمله تهران، یزد، کرمان، اهواز و شیراز برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند، و امیدواریم با حضور حداکثری در این رویداد مهم طلایی به رشد و شکوفایی این صنعت کمک کنیم./ج


انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد