اونس طلا2382.26
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

بهای طلا تا آخر هفته ثابت خواهد ماند

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تحلیل بازارهای جهانی عنوان کرد که قیمت طلا تا روز پنج شنبه هفته جاری با ثبات نسبی همراه خواهد شد.

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت و گو با سایت طلا ضمن بیان این که تغییرات بهای جهانی طلا امروز دوشنبه با شروع بازارهای مالی در حدود 4 دلار و 80 سنت در هر اونس بوده است، تصریح کرد: نوسانات کمتر و در محدوده 5 دلار در بهای جهانی طلا نشان از ثبات قیمت فلز گرانبها تا چند روز آینده دارد.

وی علت این ثبات بها را مثبت بودن آمارها و شاخص های اقتصادی اعلام شده در روزهای گذشته و حرکت وضعیت اقتصادی جهان در مدار ثابت عنوان کرد و افزود: اگر در شروع بازارهای مالی جهانی در روز دوشنبه بهای طلا بیش از 5 دلار تغییر داشته باشد، نوسانات عمده در روزهای آتی را نشان می دهد.

کشتی آرای با اعلام اینکه ثبات نسبی بهای جهانی طلا کمتر از 1200 دلار در هر اونس تا روز پنج شنبه ادامه خواهد داشت، افزود: در روز پنج شنبه دو شاخص عمده نرخ بیکاری و مصرف که شامل بخش های تولیدی و کشاورزی است در آمریکا اعلام می شود و تاثیر عمده ای بر نرخ دلار و بهای جهانی طلا خواهد داشت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در خصوص روند بهای طلا در بازار کشور تاکید کرد: در بازار داخلی نیز با توجه به اینکه نوسانات قیمت ارز بسیار کم و محدود است با توجه به ثبات نسبی در نرخ جهانی طلا پیش بینی می شود قیمت طلا و سکه تا پنج شنبه در همین محدوده فعلی باقی بماند.

وی درباره فعالیت اخیر اتحادیه طلا و جواهر تهران و بازرسی های این اتحادیه از طلافروشان نیز به سایت طلا گفت: در این هفته جلسه هیئت مدیره این اتحادیه برگزار شد و در آن به بازرسی های صورت گرفته در سطح تهران پرداخته شد .

کشتی آرای تصریح کرد: خوشبختانه نتیجه بازرسی های صورت گرفته از واحدهای صنفی این اتحادیه در خصوص عیار مصنوعات طلا بسیار امیدوارکننده بود و در این زمینه متخلفان اندک عیار به مراجع قضایی معرفی خواهند شد./ا


انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد