اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا و نقره در کوتاه مدت احتمالا با کاهش بیشتری روبرو می شود

سایت طلا : موسسه مالی سوشیل فایننس پیش بینی کرد که قیمت جهانی طلا و نقره در کوتاه مدت تحت تاثیر گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا، با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی مانی کنترل، تحلیلگران موسسه مالی سوشیل فایننس بر این باورند که گمانه زنی های مربوط به افزایش احتمالی نرخ بهره آمریکا طی ماه های آینده تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار خواهد داشت و این مساله در نهایت فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد می کند.

بر اساس این گزارش نشست فدرال رزرو آمریکا طی دو روز برگزار خواهد شد و به نظر می رسد بیانیه پایانی این نشست تاثیر زیادی بر روند تحولات قیمت طلا خواهد داشت.

فدرال رزرو آمریکا از سال 2006 تاکنون نرخ بهره را افزایش نداده و از دسامبر 2008 تاکنون نیز نرخ بهره را بدون تغییر در سطح کنونی حفظ کرده است.

انتشار آمارهای اقتصادی متناقض در آمریکا، گمانه زنی ها در خصوص وضعیت سیاست های پولی و نرخ بهره این کشور را با ابهام جدی روبرو کرده است.

به نظر می رسد انتشار گزارش مربوط به رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه نخست 2015 میلادی که قرار است روز چهارشنبه منتشر شود نیز تاثیر زیادی بر ارزش دلار و قیمت طلا خواهد داشت./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد