اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آرامش نسبی در بازار طلا و سکه / همسویی دلار و اونس جهانی طلا

سایت طلا : نرخ سکه و طلا امروز دوشنبه در بازار تهران با تغییرات اندکی مواجه شد، این در حالی است که دلار و اونس جهانی طلا شاهد رشد نسبی قیمت بودند.


به گزارش سایت طلا، در حالی قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه(7 اردیبهشت ماه) در بازار تهران چندان تغییر نکرد که اونس جهانی طلا با رشد19 دلاری به مرز 1200 دلار رسیده و بهای دلار نیز با افزایش 8 تومانی روبرو شده است.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در مبادلات امروز دوشنبه 952 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز یکشنبه یک هزار تومان افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار امروز بدون نوسان 421 هزار و 500 تومان داد و ستد می شود. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز امروز بدون تغییر 97 هزار و 300تومان معامله می شود.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 497، 275 و 188هزار تومان قیمت خورده است.

بهای نیم سکه و سکه گرمی امروز یک هزار تومان کاهش یافته، اما نرخ ربع سکه نسبت به دیروز بدون نوسان باقی مانده است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا با رشد 8 تومانی 3325 تومان عرضه می شود. هر یورو امروز در صرافی ها بدون تغییر 3618 تومان و هر درهم با افت 2 تومانی910 تومان قیمت خورده است.

و اما در بازار جهانی در حالی که تقویت بازارهای سهام نتوانسته به جذابیت بازار طلا آسیب بزند، این فلز زرد از مرز 1200 دلار عبور کرد، و سرمایه گذاران نیز تمرکز خود را معطوف نشست این هفته بانک مرکزی آمریکا برای پی بردن به زمان افزایش نرخ بهره کردند.

بر اساس گزارش سایت طلا، بانک مرکزی آمریکا روز سه شنبه نشست دو روزه خود را آغاز می‌کند و سرمایه گذاران بازار طلا منتظر اظهارنظر مقامات این بانک درباره وضعیت اقتصاد و زمان تحکیم سیاست پولی هستند.

کارشناسان اقتصادی گروه معدنی نیومنت، بزرگترین تولید‌کنننده طلا در آمریکا پیش‌بینی می‌کنند به علت افزایش تقاضا در چین و تضعیف ارزش دلار قیمت طلا تا سال 2015 رقمی در حدود 25 درصد رشد خواهد داشت و به 1500 دلار خواهد رسید. /الف


انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد