اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل تکنیکال اینوستینگ از روند تحولات قیمت طلا در روزهای آینده

سایت طلا : تحلیل تکنیکال اینوستینگ نشان می دهد که سطح حمایتی قیمت طلا در روزهای آینده 1168 دلار خواهد بود.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، قیمت طلا در هفته گذشته با افت 2.34 درصدی روبرو شد تا برای سومین هفته متوالی کاهش یابد و بیشترین کاهش خود را در 7 هفته اخیر ثبت کند.

بر اساس این گزارش تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح حمایتی قیمت طلا در هفته پیش رو 1168 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا با افت بیشتری همراه خواهد شد.

سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در روزهای آینده 1203 دلار است و اگر این سطح شکسته شود می توان نسبت به افزایش بیشتر قیمت طلا امیدوار بود.

رشد چشمگیر شاخص سهام در بازارهای مالی جهان به خصوص آمریکا فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است. شاخص سهام نزدک در بورس وال استریت آمریکا با رشد چشمگیری روبرو شده و شاخص سهام نیکی ژاپن نیز به بالاترین سطح در 15 سال گذشته رسیده است.

شاخص مدیران خرید در چین نیز طی ماه مارس با افت نسبی روبرو شده و به کمتر از 49.2 واحد رسیده است. این برای سومین ماه متوالی است که این شاخص با کاهش روبرو شده است.

به نظر می رسد انتشار آمارهای اقتصادی مهم آمریکا در روزهای آینده و همچنین برگزاری نشست دو روزه فدرال رزرو بیشترین تاثیر را بر روند قیمت طلا خواهد داشت./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد