اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل فاندامنتال اف ایکس امپایر از روند تحولات قیمت طلا

سایت طلا : تازه ترین تحلیل فاندامنتال نشان می دهد که کاهش احتمالی رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه نخست امسال می تواند به ضرر ارزش دلار و به نفع قیمت طلا در روزهای آینده باشد.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس امپایر، تحلیل فاندامنتال حاکی است که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده به شدت تحت تاثیر انتشار گزارش وزارت بازرگانی آمریکا در خصوص رشد اقتصادی این کشور در سه ماه نخست 2015 میلادی خواهد بود.

بر اساس این گزارش تحلیلگران بر این باورند که رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه نخست امسال به کمتر از یک درصد رسیده است که این رقم نسبت به رشد اقتصادی 2.2 درصدی سه ماه پایانی 2014 میلادی با افت نسبی روبرو شده است.

کاهش رشد اقتصادی آمریکا می تواند نگرانی ها در خصوص وضعیت این کشور را افزایش دهد و تاثیر منفی زیادی بر ارزش دلار داشته باشد. این مساله می تواند در نهایت منجر به افزایش قیمت جهانی طلا شود.

قیمت طلا در هفته گذشته برای سومین هفته متوالی با کاهش روبرو شده و افت 2.17 درصدی را تجربه کرده است. برگزاری نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا و انتشار بیانیه پایانی این نشست نیز می تواند تاثیر زیادی بر وضعیت نرخ بهره و نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا داشته باشد./م


انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد