اونس طلا2394.45
مظنه16,236,000
18 گرم3,748,000
ارزش سکه36,579,708
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)43,800,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

قیمت طلا طی هفته آینده با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که اکثر خوانندگان این سایت بر این باورند که قیمت طلا در روزهای آینده با افت بیشتری روبرو خواهد شد.



به گزارش سایت طلا ، در حالی که اکثر خوانندگان کیتکو بر این باورند که قیمت طلا در روزهای آینده با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد ولی کارشناسان اقتصادی نسبت به روند قیمت طلا در روزهای آتی اختلاف نظر دارند.

بر اساس این گزارش در نظرسنجی این هفته کیتکو نیوز 514 نفر از خوانندگان شرکت کرده اند که از این تعداد 263 نفر معادل 51 درصد به کاهش قیمت طلا طی هفته آینده رای داده اند.

153 نفر از خوانندگان کیتکو معادل 30 درصد نیز پیش بینی کردند که قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت و 98 نفر از خوانندگان معادل 19 درصد نیز اعلام کردند که قیمت طلا در این مدت تغییر چندانی نخواهد داشت.

از 32 کارشناس ارشد اقتصادی نیز 20 نفر در نظرسنجی کیتکو نیوز شرکت کرده اند. از این تعداد نیز 8 نفر معادل 40 درصد پیش بینی کردند که قیمت طلا در روزهای آینده تغییر چندانی نخواهد داشت.

6 تحلیلگر ارشد اقتصادی معادل 30 درصد نیز اعلام کردند که قیمت طلا در هفته آینده با افزایش روبرو خواهد شد و 6 نفر دیگر نیز تاکید کردند که قیمت طلا در این مدت کاهش می یابد.

کارشناسانی که به افزایش قیمت طلا رای داده اند بر این باورند که تقاضای طلا از نظر تاریخی در ماه های آوریل و می با افزایش روبرو می شود و این مساله به نفع قیمت طلا خواهد بود. کاهش احتمالی ارزش دلار نیز می تواند تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته باشد.

البته بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که قیمت طلا در روزهای آینده به شدت تحت تاثیر برگزاری نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا خواهد بود.

انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا داشته باشد. اگر بیانیه نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا نشانگر افزایش احتمالی نرخ بهره طی ماه های آینده باشد این مساله به نفع ارزش دلار و به ضرر قیمت طلا خواهد بود.

هنوز گمانه زنی های زیادی در خصوص وضعیت نرخ بهره آمریکا طی ماه های آینده وجود دارد./م


انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد