اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بحران یونان مهمترین عامل موثر بر افزایش احتمالی قیمت طلا خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری آر بی سی کاپیتال بر این باور است که تنها عاملی که می تواند در کوتاه مدت بر افزایش قیمت طلا موثر باشد، تشدید نگرانی ها نسبت به بحران مالی و بدهی یونان خواهد بود.


به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، بانک مرکزی اروپا در حال تلاش برای یافتن راهکاری است تا بتواند کمک های مالی به یونان را ادامه دهد. مذاکرات یونان با وام دهندگان بین المللی همچنان در بن بست به سر می برد و یونان به شدت در برابر درخواست های بین المللی برای اجرای سیاست های ریاضتی مقاومت می کند.

بر اساس این گزارش جورج گرو تحلیلگر ارشد موسسه آر بی سی کاپیتال تصریح کرد که یونان همچنان یک خطر بزرگ برای بازارهای بین المللی به شمار می رود و این مساله می تواند به نفع قیمت طلا باشد. اگر بحران یونان وارد مراحل تازه ای شود و احتمال خروج این کشور از منطقه یورو تقویت شود، قیمت طلا نیز با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

ادامه روند صعودی ذخایر طلای روسیه در ماه گذشته نیز تاثیر زیادی بر جلوگیری از کاهش بیشتر قیمت طلا داشته است. افزایش واردات طلای هند نیز عامل مهم دیگری است که در شرایط کنونی و با توجه به افزایش ارزش دلار، مانع کاهش شدید قیمت این فلز زرد شده است./م


انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد