اونس طلا2322.75
مظنه15,391,000
18 گرم3,553,000
ارزش سکه34,675,923
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

سرمایه گذاری در بازار سکه به شدت کاهش یافته است

سایت طلا : یک معامله گر فعال در زمینه خرید و فروش سکه، روند معاملات در این بازار را در مقایسه با دو سال گذشته ناچیز خواند و این بازار را بی رونق عنوان کرد.


"تورج سلمان زاده" فروشنده سکه در بازار طلای تهران درگفت و گو با سایت طلا در خصوص روند معاملات در این بازار گفت: خرید و فروش در بازار سکه در مقایسه با دو سال گذشته بسیار ناچیز است و رونقی در معاملات این بازار مشاهده نمی شود.

وی انجام معاملات خرید و فروش سکه را تنها بین دلالان و مغازه داران دانست و این بازار کم مشتری عنوان کرد.

سلمان زاده با تاکید بر نبود معاملات در بازار سکه و افزایش مالیات ها در این بازار علت کسادی در بازار سکه را کاهش اعتماد مردم به سرمایه گذاری در این عرصه عنوان کرد و افزود: با کاهش ناگهانی قیمت سکه، اعتماد مردم نسبت به سرمایه گذاری در این بازار به شدت کاسته شده و خرید و فروش در این بازار به کمترین حد خود رسیده است.

این فعال بازار، قیمت سکه را فاقد هرگونه حباب خواند و تصریح کرد: قیمت انواع سکه هیچ گونه حبابی ندارد و بهای آن تقریباً برابر با میزان طلای به کار رفته در آن است که فقط 3 تا 4 هزار تومان تفاوت قیمت دارد و این رقم محاسبه نمی شود.

سلمان زاده در این خصوص تاکید کرد: اختلاف قیمتی زیر ده هزار تومان حباب قیمتی محسوب نمی شود و بالاتر از این رقم را حباب در نظر می گیرند که در قطعات مختلف سکه نیز همین ده هزار تومان می باشد و بین سکه امامی، نیم سکه و ربع سکه تفاوتی در این عدد نمی باشد.

وی ضمن بیان افت تقاضا و نبود مشتری، حباب قیمتی در بازار کنونی سکه را رد کرد و وجود حباب در این بازار را زمانی دانست که برای انواع سکه مشتری به وفور وجود داشته باشد.

این فعال بازار طلایی سکه در خصوص روند قیمت ها در بازار سکه در روزهای آتی نیز اظهار داشت: قیمت ها تغییری پیدا نخواهد کرد و بهای انواع سکه از ثبات برخوردار خواهد بود./ا

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد