اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازاری آرام در آرامش دلار

سایت طلا : در پی ثبات بهای دلار آزاد، نرخ سکه و ارز امروز دوشنبه در بازار تهران با ثبات نسبی همراه شده، این در حالی است که بهای طلا در بازار جهانی با افت جزئی توأم بوده است.



به گزارش سایت طلا، با وجود ثبات نرخ دلار وکاهش اندک بهای طلای جهانی قیمت طلا و سکه در بازار تهران امروز دوشنبه (31 فروردین) شاهد تغییر جزئی بوده است.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در مبادلات امروز دوشنبه 964 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز یکشنبه 6 هزار تومان کاهش قیمت دارد.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار امروز 427 هزار و 500 تومان داد و ستد می شود که در مقایسه با روز گذشته دو هزار تومان کاهش یافته است. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز امروز با افت 500 تومانی به 98 هزار و 600 تومان رسیده است.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 500، 278 و 190هزار تومان قیمت خورده که بهای هر سه امروز ثابت و بدون تغییر باقی مانده است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا 3325 تومان، هر یورو 3605 تومان و هر درهم 914 تومان قیمت خورده است.

قیمت دلار امروز در مقایسه با روز گذشته تغییر نکرده، اما نرخ یورو 10 تومان کاهش یافته و بهای درهم دو تومان افزایش یافته است.

و اما در بازار جهانی هر اونس طلا در معاملات امروز دوشنبه با کاهش 9 دلاری در برابر 1195 دلار معامله شده است.

بر اساس گزارش سایت طلا، سرمایه گذاران در انتظار نتایج نشست سیاست گذاری فدرال رزرو در اواخر ماه جاری هستند تا سرنخ های بیشتری از زمان افزایش نرخ بهره به دست بیاورند.

بازارها همچنین در انتظار تحولات اقتصادی در چین هستند، سیاست‌های پولی انبساطی می‌تواند تقاضا برای طلا در چین را که دومین مصرف کننده بزرگ طلای جهان به شمار می‌رود، افزایش دهد و رشد بهای طلا را تقویت کند.

بعقیده کارشناسان اقتصادی نرخ برابری دلار احتمالا به اوج خود رسیده و دیگر افزایش نخواهد یافت.
بنابراین هر چند انتظار نمی رود ارزش دلار در آینده نزدیک کاهش شدیدی پیدا کند، با این وجود بعید به نظر می رسد که از سطح فعلی نیز بالاتر برود و این مساله به بالا رفتن قیمت طلا کمک می کند./الف

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد