اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عملکرد اقتصاد آمریکا در سه ماه نخست ضعیف و ناامید کننده است

سایت طلا: معاون فدرال رزرو آمریکا اذعان کرد که عملکرد اقتصادی این کشور در سه ماه نخست 2015 میلادی ضعیف بوده ولی امیدوار است که شرایط رشد و رونق اقتصادی طی ماه های آینده بهبود یابد.



به گزارش سایت طلا به نقل از سی ان بی سی، استنلی فیشر معاون فدرال رزرو آمریکا تصریح کرد که بسیاری از فعالان بازارهای بین المللی انتظار دارند که فدرال رزرو تا پایان امسال اقدامی را در زمینه نرخ بهره انجام دهد و فدرال رزرو این تضمین را به فعالان و سرمایه گذاران بین المللی می دهد که چنین اقدامی افزایشی و باثبات خواهد بود.

بر اساس این گزارش بسیاری از سرمایه گذاران و کارشناسان اقتصادی از اظهارات استنلی فیشر این گونه برداشت کرده اند که فدرال رزرو زودتر از انتظارات اولیه نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

به نظر می رسد افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا به نفع ارزش دلار و به ضرر قیمت طلا خواهد بود. برخی تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که اظهارات استنلی فیشر نشان می دهد که برای فدرال رزرو آمریکا در شرایط کنونی فرقی نخواهد داشت که نرخ بهره را در سه ماه سوم یا چهارم امسال یا حتی سه ماه نخست سال آینده افزایش دهد.

به نظر می رسد مقام های فدرال رزرو آمریکا در اظهارات خود چیزی را می گویند ولی بازارهای بین المللی منظور دیگری را برداشت می کنند.

نشست آتی فدرال رزرو آمریکا که اواخر ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد تا حد زیادی تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره را مشخص خواهد کرد./م


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد