اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت از روند تحولات قیمت طلا | 28 فروردین 94

سایت طلا : تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت نشان می دهد که نااطمینانی در خصوص وضعیت یونان در منطقه یورو تاثیر زیادی بر جلوگیری از کاهش شدید قیمت طلا در بازارهای بین المللی داشته است.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، گرچه قیمت طلا بار دیگر در مبادلات دو روز اخیر به کمتر از 1200 دلار در هر اونس رسیده ولی تحلیلگران اقتصادی معتقدند که نگرانی های مربوط به خروج احتمالی یونان از منطقه یورو و ورشکستگی احتمالی این کشور مانع از کاهش بیشتر قیمت طلا شده است.

بر اساس این گزارش قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی به محدوده 1200 دلار هر اونس رسیده و اگر نتواند این سطح را حفظ کند به زودی به کمتر از 1184 دلار و سپس 1180 دلار خواهد رسید.

از سوی دیگر نیز سطح مقاومتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1205 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا به سطح بالاتری افزایش خواهد یافت. در صورت شکسته شدن این سطح نیز احتمال افزایش بیشتر قیمت طلا تا 1236 دلار وجود خواهد داشت.

به نظر می رسد قیمت طلا در کوتاه مدت بیشتر تحت تاثیر آمارهای اقتصادی آمریکا و نشست فدرال رزرو این کشور و همچنین اوضاع اقتصادی و مالی یونان قرار خواهد داشت./م


انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد