اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رئیس بانک مرکزی به آمریکا رفت

ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی در راس هیاتی متشکل از معاونت های ارزی و اقتصادی این بانک برای شرکت در اجلاس بهاره بانک جهانی و صندوق بین المللی پول به امریکا سفر کرد.



به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نشست مشترک صندوق بین المللی پول (IMF) و گروه بانک جهانی(World Bank Group) همه ساله در دو نوبت و با حضور روسای کل بانک های مرکزی و وزرای اقتصادی و دارایی کشورهای عضو برگزار می‌شود.

اجلاس بهاره در اواخر فروردین ماه و اجلاس پائیزه (سالانه) به طور معمول در اواسط مهرماه در واشنگتن برگزار می‌گردد و هر سه‌سال یک بار نیز یکی از کشورهای عضو به عنوان میزبان اجلاس سالانه تعیین می‌شود.

در اجلاس بهاره امسال نیز که‌ در روزهای 15 تا 21 آوریل 2015 (برابر با 26 فروردین تا اول اردیبهشت 1394) برگزار می شود، رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه حضور خواهند داشت.

از مهمترین نشست‌های این اجلاس، می‌توان به میزگردهای اقتصادی با حضور مقامات ارشد صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی، نشست وزرا و روسای کل گروه 24، نشست معاونین گروه 24، اجلاس کمیته پولی و مالی بین‌المللی (IMFC) و کمیته توسعه (DC) اشاره نمود.

حضور مقامات بانکی و اقتصادی کشورها در این اجلاس فرصت مناسبی را فراهم می‌آورد، تا ملاقات‌هایی میان روسای کل و سایر اعضای هیات های اعزامی از کشورهای مختلف در راستای افزایش ارتباط و همکاری‌های بانکی و اقتصادی فیمابین صورت گیرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد