اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تقاضای طلای چین تا 3 سال آینده به 2 هزار تن خواهد رسید

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری ام کی اس سوییس پیش بینی کرد که تقاضای طلای چین طی 2 تا 3 سال آینده به بیش از دو هزار تن خواهد رسید.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی بولیون دسک، تحلیلگران ارشد موسسه ام کی اس سوییس بر این باورند که تقاضای طلای چین طی 2 تا 3 سال آینده به افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد و به بیش از 2 هزار تن خواهد رسید.

بر اساس این گزارش چین در سال 2014 میلادی بیش از 813 تن طلا مصرف کرده است ولی کاهش رشد اقتصادی این کشور رو به کاهش است. رشد اقتصادی چین از 7.7 درصد در سال 2013 میلادی به کمتر از 7.4 درصد در سال گذشته کاهش یافته است.

البته تحلیلگران موسسه ام کی اس هنوز بر این باورند که تقاضای طلای چین طی سال های آینده با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد. مصرف سرانه طلای چین به کمتر از 0.65 گرم می رسد که این رقم برای دوبی به بیش از 4.94 گرم و در هنگ کنگ به 6.4 گرم رسیده است.

چین و هند به تنهایی بیش از نیمی از مصرف طلا در بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده اند. بر اساس آمارهای شورای جهانی طلا ، هند سال گذشته بار دیگر چین را پشت سر گذاشته و به بزرگترین مصرف کننده طلای جهان تبدیل شده است./م


انتهای پیام



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد