اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی قیمت طلا در سال 2016

سایت طلا : تحلیلگر ارشد موسسه مالی سیتی گروپ پیش بینی کرد که قیمت جهانی طلا طی سال های 2016 تا 2020 میلادی با افزایش نسبی روبرو خواهد شد و بخشی از عملکرد ناامید کننده خود طی سال های اخیر را جبران می کند.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی مارکت واچ، جان برگتلی تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری سیتی گروپ تاکید کرد که پایین بودن تورم، افزایش ارزش دلار و گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره آمریکا فشار زیادی را بر قیمت طلا در سال 2015 وارد کرده است.

بر اساس این گزارش وی افزود: قیمت طلا هم اکنون در سطح 1200 دلاری تثبیت شده و به نظر می رسد این فلز زرد در سال 2015 میلادی به شدت در برابر عوامل مختلف آسیب پذیر است. ولی من فکر می کنم قیمت طلا طی سال های 2016 تا 2020 با افزایش نسبی روبرو خواهد شد.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: اجرای سیاست های انبساطی پولی از سوی بانک های مرکزی جهان موجب افزایش نرخ تورم طی سال های آینده خواهد شد و این مساله تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا خواهد داشت. تثبیت قیمت جهانی نفت طی سال آینده نیز کمک زیادی با افزایش قیمت طلا خواهد کرد.

وی افزود: به نظر من فدرال رزرو در شرایط کنونی قادر به افزایش نرخ بهره آمریکا نخواهد بود و افزایش نرخ بهره در سال 2015 میلادی بعید است. وضعیت اقتصادی آمریکا هنوز به رشد و رونق باثبات و پایدار نرسیده است./م


انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد