اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرخش اونس در مرز 1200 دلار

سایت طلا : قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز سه شنبه که با افزایش نسبی روبرو شده و به بالاتر از 1200 دلار در هر اونس رسیده بود بار دیگر از این مرز عقب نشینی کرد تا همچنان در محدوده 1200 دلاری در نوسان باشد.

.
به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، قیمت طلا پس از افت یک درصدی روز گذشته که تحت تاثیر افزایش ارزش دلار و بهبود نسبی اوضاع اقتصادی آمریکا حاصل شد، امروز سه شنبه با افزایش همراه شده و بار دیگر به بالاتر از 1200 دلار رسید و لی این روند دوباره معکوس شد و اونس به زیر این سطح بازگشت.

بر اساس این گزارش انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره این کشور تا پایان سال 2015 میلادی بیشتر شده و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو آمریکا در نشست ژوئن نرخ بهره را افزایش خواهد داد. این برای نخستین بار خواهد بود که فدرال رزرو از سال 2006 میلادی قصد افزایش نرخ بهره را دارد.

تحلیلگران بازار طلا بر این باورند که در شرایط کنونی طلا برای شکستن سطح مقاومتی 1220 دلاری کار سختی در پیش دارد و اگر نتواند این سطح مقاومتی را بشکند قادر به افزایش بیشتر نخواهد بود.

ادامه نگرانی های بین المللی نسبت به اوضاع بحرانی یونان و احتمال خروج این کشور از منطقه یورو نیز تاثیر زیادی بر افزایش نسبی قیمت طلا داشته است./م


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد