اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا طی هفته جاری با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد

سایت طلا : تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری اف سی استون پیش بینی کرد که قیمت طلا طی روزهای آینده تحت تاثیر انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی در آمریکا قرار خواهد گرفت و افزایش خواهد یافت.



به گزارش سایت طلا به نقل از روزنامه معتبر وال استریت ژورنال، ادوارد میر تحلیلگر ارشد موسسه اف سی استون تصریح کرد که قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه در شرایطی افزایش یافته است که سرمایه گذاران بین المللی معتقدند آمارهای ضعیف اقتصادی آمریکا طی هفته آینده منتشر خواهد شد و این مساله موجب کاهش ارزش دلار می شود.

بر اساس این گزارش وی افزود: انتشار آمارهای مربوط به عملکرد ناامید کننده اقتصاد آمریکا طی روزهای آینده موجب خواهد شد تا فدرال رزرو تصمیم خود برای افزایش نرخ بهره را به تاخیر بیندازد و این مساله به نفع قیمت طلا خواهد شد.

آمارهای مربوط به وضعیت تولیدات صنعتی آمریکا طی روزهای آینده منتشر می شود. این گزارش تاثیر زیادی بر روند نوسانات ارزش دلار خواهد داشت.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: اگر آمارهای مربوط به بخش های مختلف اقتصادی آمریکا کمتر از حد انتظار باشد، ارزش دلار بی شک با افت بیشتری روبرو خواهد شد و این مساله افزایش قیمت طلا را در پیش خواهد داشت./م


انتهای پیام



سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد