اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فدرال رزرو آمریکا افزایش نرخ بهره را از سپتامبر کلید می زند

سایت طلا : نتایج تازه ترین تحقیق موسسه مالی نومورای ژاپن نشان می دهد که فدرال رزرو آمریکا به احتمال زیاد، افزایش نرخ بهره را از ماه سپتامبر آغاز خواهد کرد.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، اکثر شرکت کنندگان در نظرسنجی و تحقیق موسسه مالی نومورا تاکید کرده اند که افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از سپتامبر کلید خواهد خورد و تاثیر آن کمتر از اجرای سیاست های پولی در سال 2013 میلادی خواهد بود.

بر اساس این گزارش تحلیلگران موسسه نومورا با انتشار گزارشی اعلام کردند که تحقیق و نظرسنجی ما نشان می دهد که اکثر پاسخگویان بر این باورند که فدرال رزرو به احتمال زیادی افزایش نرخ بهره را از نشست سپتامبر آغاز خواهد کرد.

این نظرسنجی نشان می دهد که افزایش نرخ بهره آمریکا تاثیر کمتری بر کشورهای آسیایی در مقایسه با سایر بازارهای نوظهور خواهد داشت.

46 درصد از 70 شرکت کننده در نظرسنجی موسسه نومورا اعلام کرده اند که فدرال رزرو از ماه سپتامبر افزایش نرخ بهره را آغاز خواهد کرد. 19 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی نیز اعلام کرده اند که فدرال رزرو از نشست ژوئن نرخ بهره را افزایش می دهد و 13 درصد نیز بر این باور بوده اند که افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از سال آینده آغاز خواهد شد.

این گزارش می افزاید؛ بیش از 77 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی نیز اعلام کرده اند که افزایش نرخ بهره آمریکا تاثیر ناچیزی بر آسیا نسبت به سایر بازارهای نوظهور خواهد داشت. 51 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی موسسه نومورا نیز بر این باورند که اجرای سیاست های محرک پولی از سوی بانک های مرکزی اروپا و ژاپن می تواند تاثیرات منفی ناشی از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را خنثی کند. این در حالی است که 49 درصد کارشناسان اقتصادی نیز با این مساله مخالفت کرده اند.

گزارش سایت طلا حاکیست، به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی افزایش احتمالی نرخ بهره آمریکا موجب تقویت ارزش دلار خواهد شد و این مساله در نهایت به ضرر قیمت طلا و سایر کالاها خواهد بود.

از سوی دیگر نگرانی ها نسبت به عدم توانایی یونان در بازپرداخت بدهی های خارجی نیز به شدت رو به افزایش است و این مساله می تواند موجب خروج یونان از منطقه یورو شود. این عامل نیز می تواند موجب افزایش قیمت طلا در بازارهای بین المللی شود./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد