اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا در قیمت کمتر از 1200 دلار تثبیت شد

سایت طلا : به دنبال اظهارات اخیر جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا و انتشار گزارش وزارت بازرگانی این کشور در خصوص وضعیت رشد اقتصادی در سه ماه پایانی 2014 میلادی، قیمت طلا در آخرین لحظات مبادلات روز جمعه با کاهش روبرو شده است.


به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری شینهوا، قیمت طلا پس از افزایش متوالی در 7 روز گذشته که از سال 2012 میلادی بی سابقه بوده است، روز جمعه با کاهش مواجه شده است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا در پایان مبادلات روز جمعه با 0.42 درصد کاهش روبرو شد و به کمتر از 1199 دلار رسیده است. در 7 روز قبل قیمت جهانی طلا با رشد 4.9 درصدی روبرو شده بود. قیمت طلا در هفته گذشته با رشد 1.28 درصدی مواجه شده است.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی اجرای محرک پولی از سوی بانک مرکزی اروپا و تنش های سیاسی در خاورمیانه به خصوص حمله هوایی عربستان و متحدانش به یمن تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.

وزارت بازرگانی آمریکا نیز روز گذشته اعلام کرد که رشد اقتصادی این کشور در سه ماه پایانی 2014 میلادی به 2.2 درصد رسیده است. جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا نیز روز گذشته از افزایش نرخ بهره این کشور تا پایان سال 2015 میلادی خبر داده است./م


انتهای پیام





خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد