اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ثبات در بازار های جهانی طلا

سایت طلا : قیمت طلا در بازارهای بین المللی در مبادلات امروز دوشنبه با تغییر چندانی نسبت به روز جمعه روبرو نشد و نزدیک به بالاترین سطح خود در 2 هفته گذشته داد و ستد شده است.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، کاهش ارزش دلار و احتیاط سرمایه گذاران نسبت به زمان افزایش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا در روز جمعه و حفظ این روند داشته است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا در نخستین لحظات مبادلات امروز دوشنبه با 0.3 درصد افزایش روبرو شد و به بیش از 1185 دلار رسید ولی سپس با کاهش همراه گردید و تا 1181 دلار کاهش یافته است.

قیمت طلا روز جمعه نیز به بیش از 1187 دلار رسید که این رقم از 6 مارس بی سابقه بوده است. پس از انتشار بیانیه نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا، ارزش دلار با فشار زیادی روبرو شده است.

تازه ترین نظرسنجی رویترز نشان می دهد که بسیاری از فعالان بورس وال استریت اکنون بر این باورند که فدرال رزرو نرخ بهره را تا نشست سپتامبر افزایش نخواهد داد.

پیش از این بسیاری از کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بر این باور بودند که فدرال رزرو نرخ بهره را در نشست ژوئن برای نخستین بار از سال 2006 میلادی افزایش خواهد داد./م


انتهای پیام




سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد