اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ارزش دلار آمریکا به شدت کاهش خواهد یافت/ طلا افزایش خواهد یافت

سایت طلا : تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری یورو پاسیفیک تاکید کرد که روند صعودی ارزش دلار آمریکا به زودی متوقف شده و دلار با کاهش شدیدی روبرو خواهد شد، بنابراین زمان مناسبی برای خرید طلا توسط سرمایه گذاران بین المللی است.


به گزارش سایت طلا به نقل از یاهونیوز، پیتر شیف تحلیلگر ارشد موسسه یورو پاسیفیک تصریح کرد: گرچه شاخص ارزش دلار برای نهمین ماه متوالی با افزایش روبرو شده و به بالاترین سطح در 12 سال گذشته رسیده ولی این روند به زودی متوقف خواهد شد و بهترین فرصت برای خرید طلا فراهم خواهد شد.

بر اساس این گزارش پیتر شیف در ادامه افزود: روند صعودی ارزش دلار دائمی نخواهد بود. زمانی که سرمایه گذاران از خواب غفلت بیدار شده و متوجه شوند که افزایش ارزش دلار واقعی نبوده به سرعت به سوی طلا روی خواهند آورد و این مساله موجب افزایش شدید قیمت طلا خواهد شد.

وی گفت: واقعیت این است که اقتصاد آمریکا واقعا به رشد و رونق نرسیده و فدرال رزرو به این زودی نرخ بهره را افزایش خواهد داد. من فکر نمی کنم برای شاهد بودن روند نزولی قیمت طلا مدت زیادی باید صبر کرد. در صورت کاهش شدید ارزش دلار هیچ سقفی را برای قیمت طلا نمی توان متصور شد./م


انتهای پیام



سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد