اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل روند تحولات قیمت طلا در روزهای آینده

سایت طلا : تازه ترین تحلیل تکنیکال نشان می دهد که مهمترین عامل موثر بر قیمت جهانی طلا در روزهای آینده برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا و نوسانات ارزش دلار خواهد بود.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس امپایر، قیمت طلا در هفته ای که گذشت با افت یک درصدی روبرو شد ولی همچنان بالاتر از سطح حمایتی 1150 دلاری ثابت باقی مانده است.

بر اساس این گزارش تحلیل تکنیکال حاکی است که سطح حمایتی قیمت طلا در روزهای آینده 1140 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز زرد با افت بیشتری روبرو خواهد شد.

سرمایه گذاران بین المللی در شرایط کنونی منتظر برگزاری نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا در روزهای 17 و 18 مارس و انتشار بیانیه پایانی این نشست هستند.

به نظر می رسد برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و در نتیجه قیمت جهانی طلا خواهد داشت. نشست فدرال رزرو آمریکا تا حد زیادی وضعیت نرخ بهره این کشور طی ماه های آینده را روشن خواهد کرد. بسیاری از تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو در نشست ژوئن نرخ بهره را برای نخستین بار از سال 2006 میلادی افزایش خواهد داد.

سرمایه گذاران بین المللی و کارشناسان اقتصادی بر این باورند که اجرای برنامه محرک پولی بانک مرکزی اروپا نیز عامل مهمی در تعیین قیمت طلا خواهد بود./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد