اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا به سطح حساس و مهمی رسیده است

سایت طلا : تحلیلگر ارشد کیتکو تاکید کرد که قیمت کنونی طلا یک سطح حساس و تعیین کننده برای روند آتی تحولات قیمت این فلز زرد خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو، پیتر هاگ کارشناس برجسته اقتصادی تصریح کرد که نیروهای ساختاری بازار شامل عرضه و تقاضا در شرایط کنونی بسیار ضعیف هستند و از نظر ساختاری نمی توانند تاثیر چندان مهمی بر روند تحولات قیمت طلا داشته باشند.

بر اساس این گزارش وی افزود: از نظر ساختاری تمایل برای سرمایه گذاری در بازار طلا در شرایط کنونی منفی است چرا که افزایش چشمگیر ارزش دلار فشار زیادی را بر قیمت و تقاضای طلا وارد کرده است.

پیتر هاگ گفت: در شرایط کنونی احتمال افزایش قیمت طلا تحت تاثیر رشد تقاضای فیزیکی بازارهای آسیایی، ناچیز است و رشد تقاضای فیزیکی نمی تواند به تنهایی موجب افزایش چشمگیر قیمت طلا شود.

وی در ادامه تاکید کرد: ادامه روند صعودی ارزش دلار آمریکا و شاخص سهام بورس وال استریت مانع بزرگی برای افزایش قیمت طلا خواهد بود.

به نظر می رسد قیمت طلا در کوتاه مدت بیش از هر چیزی تحت تاثیر گزارش وزارت کار آمریکا و نوسانات ارزش دلار و اجرای محرک پولی بانک مرکزی اروپا خواهد بود./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد