اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ارزش دلار در برابر ين ژاپن افزايش يافت

در پی انتشار آمار مربوط به رشد اقتصادی آمریکا که بهتر از حد انتظار بود، و کاهش نرخ بهره بانکی در چین، ارزش دلار در معاملات روز دوشنبه بازار آسیا در برابر ین ژاپن افزایش یافت.



هر دلار در معاملات امروز بازار توکیو در برابر 119 ممیز 87 ین، و در بازار نیویورک در برابر 119 ممیز 63 ین به فروش رسید. این در حالی است که هر دلار در معاملات روز جمعه بازار توکیو در مقابل 119 ممیز 17 ین داد و ستد شده بود.

در این معاملات، ارزش یورو در برابر دلار کاهش یافت، به طوری که هر واحد پول اروپا در برابر یک ممیز هزار و 117 دلار داد و ستد شد، در حالی که در معاملات روز جمعه هر یورو به قیمت یک ممیز هزار و 195 دلار به فروش رسیده بود.

ارزش یورو در برابر ین نیز در معاملات امروز کاهش یافت و هر واحد پول اروپا در برابر 133 ممیز 91 ین به فروش رسید. هر یورو در معاملات روز جمعه در برابر 133 ممیز 93 ین داد و ستد شده بود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از توکیو، بانک مرکزی چین به دلایل گوناگون از جمله پایین بودن میزان تورم، شنبه نرخ بهره بانکی را کاهش داد. این یکی از تازه ترین اقدامات مقامات دولت چین برای افزایش رشد اقتصادی این کشور پس از تجربه کندترین روند رشد اقتصادی در سال 2014 -از سال 1990- است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد