اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل فوربس از روند آتی قیمت طلا و نقره در بازارهای جهانی

سایت طلا : تازه ترین تحلیل نشریه فوربس نشان می دهد که اگر طلا نتواند در کوتاه مدت سطح مقاومتی 1300 دلاری را بشکند به زودی تا 1150 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی فوربس، قیمت طلا پس از افزایش چشمگیر در ماه ژانویه و شکستن سطح مقاومتی 1300 دلاری بار دیگر با افت نسبی روبرو شده و در ماه فوریه بیش از 5.5 درصد کاهش یافته و اکنون به مرز 1210 دلاری رسیده است.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت 1200 دلار در هر اونس سطح روانی حساسی برای طلا در شرایط کنونی به شمار می رود.

اگر طلا بتواند در کوتاه مدت بار دیگر سطح مقاومتی 1300 دلاری را بشکند می توان نسبت به ادامه روند صعودی قیمت این فلز زرد امیدوار بود و در غیر این صورت قیمت طلا با افت بیشتری روبرو شده و به کمتر از 1150 دلار خواهد رسید.

تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح مقاومتی قیمت نقره نیز 19 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز با افزایش بیشتری روبرو می شود و در غیر این صورت قیمت نقره احتمالا تا 15 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، روند نوسانات ارزش دلار در روزهای آینده مهمترین عامل موثر بر تحولات قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها خواهد بود./م


انتهای پیام



سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد