اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

احتمال کاهش بهای طلا با سخنرانی جانت یلن در کنگره آمریکا

سایت طلا : برخی تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که سخنرانی جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا در کنگره طی روزهای آینده احتمالا موجب کاهش بیشتر قیمت طلا خواهد شد.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینترنشنال بیزینس تایمز، تحلیلگران اقتصادی اعلام کردند که افزایش ارزش دلار، کاهش تقاضای چین و افزایش نرخ بهره اوراق قرضه آمریکا تاثیر زیادی بر افت احتمالی قیمت طلا در روزهای آینده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش سرمایه گذاران بین المللی بی صبرانه منتظر سخنرانی جانت یلن در نشست روز سه شنبه کنگره آمریکا هستند. سخنرانی یلن می تواند موجب افزایش ارزش دلار شده و در نتیجه کاهش قیمت طلا را در پی خواهد داشت.

تحلیلگران اقتصادی موسسه سرمایه گذاری نومورا نیز تاکید کردند که انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا، سئوالات بیشتری را در خصوص افزایش نرخ بهره این کشور به وجود آورده است.

گزارش سایت طلا حاکیست، اختلاف نظر موجود بین مقام های ارشد فدرال رزرو بر سر افزایش نرخ بهره موجب شده تا سخنرانی جانت یلن در کنگره از اهمیت بیشتری برخوردار شود.

برخی کارشناسان اقتصادی نیز بر این باورند که جانت یلن در سخنرانی خود در کنگره اشاره ای به نرخ بهره فدرال رزرو نخواهد کرد.

مساله خروج احتمالی یونان از منطقه یورو نیز همچنان موجب نگرانی های زیادی شده است./م


انتهای پیام



سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد