اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آرامش در بازار سکه به دنبال افت بها

به دنبال کاهش بهای طلا طی یکهفته گذشته ، قیمت سکه نیز با افت توام شد و بهای هر قطعه سکه بهار آزادی طی ای هفته 6 هزار تومان کاهش یافت.


به گزارش سایت طلا سکه تمام بهار در طرح قدیم در روز شنبه 10 هزار تومان و در طرح امامی 11 هزار تومان افت کرد و به بهای 276 و 275 هزار تومان در بازار معامله شد که در روز دوشنبه با کاهش 2 هزار تومان دیگر مواجه شدند. در روز سه شنبه با رشد بهای طلا ، سکه در طرح قدیم و امامی 2 هزار تومان رشد و به بهای روز شنبه به فروش رسید. در روز چهارشنبه سکه در طرح قدیم و امامی 4 هزار تومان کاهش یافت که این افت در روز پنج شنبه با 2 هزار تومان دیگر و با بهای 270 و 269 هزار تومان هفته را به پایان رساند.

این گزارش حاکیست : نیم سکه با افت 4500 تومان و بهای 138 هزار تومان هفته را آغاز و در روز دوشنبه 1 هزار تومان کاهش یافت. در روز سه شنبه در تبعیت از طلا 1500 تومان رشد و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در هر روز با افت 1 هزار تومان ، هفته را با بهای 136 هزار تومان به پایان رساند.

بنابر این گزارش ، ربع سکه در روز شنبه 2 هزار تومان کاهش یافت و با بهای 70 هزار تومان در اختیار متقاضیان قرار گرفت. در روز دوشنبه 1 هزار تومان کاهش و با رشد همان 1 هزار تومان در روز سه شنبه به فروش رسید. ربع سکه در روز چهارشنبه 1 هزار تومان و در آخرین روز هفته 500 تومان کاهش یافت و به بهای 68 هزار و 500 تومان رسید.

شایان ذکر است ، علی عادلی رئیس بانک کارگشایی نیز در هفته گذشته ، از واقعی بودن بهای سکه خبر داد و وجود حباب قیمت در این بازار را رد کرد و با توجه به افت بهای طلا و سکه اعلام کرد، حراج روزانه سکه در این بانک از دو جلسه در روز به یک جلسه در روز کاهش یافته است./g
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد