اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

گلباران بازار طلا در آستانه دهه فجر

سایت طلا: در اولین روز از ایام الله دهه فجر فعالان بازار و بسیج اصناف طلا ضمن گرامی داشت این ایام و برپایی ایستگاه های صلواتی و نمایشگاه عکس، به طلافروشان این صنف گل اهداء کردند.


به گزارش سایت طلا، در نخستین روز از دهه پر برکت فجر حوزه شهید صفار هرندی بسیج اصناف تهران بزرگ با برگزاری ایستگاه صلواتی و نمایشگاه عکس روزشمار انقلاب را در بازار تهران برگزار کرد.

این اقدام که با استقبال خوب مردم و بازاریان توأم بود، همراه با پخش شرینی و نواهای انقلابی شور و حس خاصی را در بازار ایجاد کره بود.

این نمایشگاه که به ایستگاه انقلاب اسلامی تبدیل شده بود، تعدادی از بازاریان و معتمدین و فعالان بازار طلا از اعضاء و هیئت امنای پاساژهای طلای بازار تهران حضور داشتند، و یاد امام بزرگوار(ره) و ارزشهای انقلاب را زنده نگه داشتند. همچنین در بازار طلا با اهدای گل به طلافروشان این صنف، یاد و خاطر این ایام فرخنده تبریک و گرامی داشته شد.

در همین حال "حاج حمید پویا"، فرمانده حوزه بسیج اصناف شهید صفار هرندی در گفتگو با سایت طلا، ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر بر پشتیبانی اصناف از انقلاب در همه برهه ها تأکید کرد.

وی در مورد برنامه امروز این حوزه گفت: بازاریان و اصناف به عنوان بسیجی همیشه در خط مقدم دفاع از انقلاب بوده اند و این نمایشگاه در راستای یادآوری و زنده نگه داشتن حماسه سازان پیروزی انقلاب به معرض نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است اصناف، بازاریان و بسیجیان حوزه ی اصناف نیز در روز 22 بهمن با تجمع در میدان فردوسی رأس ساعت 9 صبح با حضور در راهپیمایی پرشور 22 بهمن با آرمانهای امام(ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد