اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ثبات نسبی قیمت ها در بازار/ نظرسنجی سایت طلا از روند بهای طلا دراین هفته

سایت طلا: علیرغم افزایش نرخ طلای جهانی امروز شنبه قیمت طلا و سکه در بازار تهران تغییر چندانی نداشت و بهای طلا با کاهش جزیی روبرو شده و هرگرم طلای ۱۸عیار ۱۰۵هزار تومان قیمت خورده است.



به گزارش سایت طلا، در حالی که قیمت طلا در بازارهای جهانی افزایش یافته بهای طلا و سکه وارز امروز شنبه در بازار تهران نسبت به روز پنج شنبه با ثبات نسبی همراه بوده است.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران بارشد دوهزارتومانی نسبت به روز پنج شنبه یک میلیون و 33هزار تومان به فروش رسیده و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز بدون تغییر یک میلیون و 28هزار تومان معامله شده است.

بر این اساس، هر مثقال طلای 17عیار امروز 455هزار تومان فروخته می شود که نسبت به روز پنج شنبه با افت 500 تومانی مواجه شده است، وهرگرم طلای 18 عیار بدون تغییر به 105هزارتومان رسیده است.

گزارش سایت طلا حاکیست، هر قطعه نیم سکه بدون تغییر نسبت به روز پنج شنبه 518 هزار تومان و هرقطعه ربع سکه و سکه گرمی بدون تغییر هر کدام به ترتیب 269و 172هزار تومان معامله شده است.

در همین راستا محمد کشتی آرای در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت خرید و فروش طلا و سکه در بازار پس از افزایش قیمت ها در بازار، اعلام کرد: حجم سرمایه گذاری در بازار طلا و سکه کاهش یافته و به همین دلیل تنها مصرف کنندگان مشتریان این بازار هستند.

وی با بیان اینکه، مصرف کنندگان نیز به مناسبت های مختلف اقدام خرید طلا و سکه می کنند؛ اظهار داشت: همین امر سبب شد تا در زمان افزایش قیمت ها میزان معاملات در بازار طلا با کاهش همراه نشود.

اما در بازار امروز ارز هر دلارآمریکا با یک تومان افزایش 3456 تومان و هر یورو 3948 تومان و درهم امارات 947 تومان معامله شده است.
در بازار جهانی نیز روز گذشته پس از اینکه وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد میزان تولیدات ناخالص داخلی این کشور کاهش یافته قیمت جهانی طلا با رشد تقریبا دو درصدی مواجه شد.

قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون تحت تاثیر نگرانی سرمایه گذاران از کندی رشد اقتصاد جهانی و احتمال به تعویق افتادن افزایش نرخ‌های بهره در آمریکا برخلاف سایر کالاها روند صعودی داشته اما اکنون که سرمایه گذاران به این باور رسیده اند روند افزایش نرخهای بهره تا حدود زیادی به آمار اقتصادی آمریکا بستگی دارد، روند نزولی را از سر گرفته است.

در نظرسنجی سایت طلا از معامله گران بازار طلا 4 نفر به کاهش، 4 نفر به افزایش و 2 نفر به عدم تغییر بهای طلا در هفته جاری رأی داده اند./الف


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد