اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

قیمت طلا هفته جاری با نوسان روبرو خواهد شد

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که با توجه به انتشار اطلاعات اقتصادی مهم طی روزهای آینده و نگرانی های سیاسی در مناطق مختلف جهان، قیمت طلا در هفته پیش رو با نوسانات زیادی روبرو خواهد شد.


به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، برگزاری نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا در روزهای گذشته داشت و موجب شد تا بخشی از افزایش قیمت طلا در هفته های نخست 2015 میلادی، از بین برود ولی در پایان معاملات روز جمعه قیمت طلا تحت تاثیر گزارش وزارت بازرگانی آمریکا قرار گرفت و با رشد حدود 2 درصدی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش بارت ملک تحلیلگر ارشد تی دی سکیوریتی بر این باور است که قیمت طلا در هفته آینده تحت تاثیر آمارهای اقتصادی مهم در کشورهای مهم جهان قرار خواهد گرفت و با نوسان روبرو خواهد شد.

وی افزود: آمارهای مهم اقتصادی از جمله وضعیت تولیدات صنعتی و وضعیت بیکاری آمریکا در روزهای آینده منتشر خواهد شد و این آمارها تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت. گزارش سایت طلا حاکیست، اگر آمارهای منتشر شده بهتر از پیش بینی های اولیه باشد، قیمت طلا با کاهش روبرو می شود ولی اگر آمارها ضعیف تر از پیش بینی ها باشد این مساله به نفع قیمت طلا خواهد بود.

هفته پیش رو با انتشار آمارهای مربوط به تولیدات صنعتی آمریکا آغاز خواهد شد و با روشن شدن وضعیت بیکاری آمریکا نیز به پایان خواهد رسید.
برخی کارشناسان اقتصادی نیز بر این باورند که انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در روز جمعه آینده در خصوص وضعیت بازار کار و اشتغال تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

جورج گرو تحلیلگر ارشد اقتصادی موسسه آر بی سی نیز تاکید کرد که قیمت طلا همچنان سطح حمایتی 1250 دلاری را حفظ خواهد کرد و تنها در صورت شکسته شدن این سطح است که با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد.

وی افزود: در شرایط کنونی علاوه بر آمارهای اقتصادی در کشورهای بزرگ جهان، نگرانی سرمایه گذاران در خصوص اوضاع سیاسی و اقتصادی یونان و احتمال خروج این کشور از منطقه یورو نیز تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت.

گزار ش سایت طلا می افزاید، در صورتی که یونان تصمیم به خروج از منطقه یورو بگیرد، تقاضا برای طلا به شدت افزایش خواهد یافت و این مساله می تواند سرآغازی برای رشد چشمگیر قیمت این فلز زرد باشد./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد