اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بی اعتمادی سرمایه گذاران به بانک های مرکزی به نفع قیمت طلا خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که بی اعتمادی سرمایه گذاران بین المللی به سیاست های پولی بانک های مرکزی بزرگ جهان به نفع تقاضا و قیمت طلا خواهد بود.



به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، تمایل سرمایه گذاران برای خرید طلا پس از اعلام تصمیم بانک مرکزی اروپا برای اجرای محرک پولی به ارزش هزار میلیارد یورو تا سپتامبر 2016 میلادی افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش تصمیم بانک مرکزی اروپا برای اجرای محرک پولی جدید، موجب کاهش شدید ارزش یورو در بازارهای بین المللی شده و صندوق های سرمایه گذاری را بر آن داشته است تا خرید طلا را افزایش دهند.

ارزش یورو در برابر دلار اکنون به پایین ترین سطح در 11 سال گذشته رسیده است. دیوید روزنبرگ تحلیلگر ارشد اقتصادی در این باره تاکید کرد: تعداد زیادی از سرمایه گذاران بین المللی در حال از دست دادن اعتماد خود به بانک های مرکزی هستند. این مساله موجب افزایش تقاضا و قیمت طلا خواهد شد.

قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون 9 درصد و قیمت نقره نیز بیش از 18 درصد رشد داشته است. فدرال رزرو آمریکا نیز قرار است طی روزهای 28 و 29 ژانویه نخستین نشست خود در سال 2015 میلادی را برگزار کند./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد