اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گزارش روزانه بازار// تغییرات نرخ طلا و سکه در بازار امروز

سایت طلا: علیرغم رشد جزیی نرخ دلار امروز قیمت طلا و سکه با کاهش روبرو شده و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به یک میلیون و 43 هزار و 500 تومان رسیده است.


به گزارش سایت طلا، بهای طلا و سکه امروز دوشنبه دربازار تهران علیرغم افزایش جزیی نرخ دلار آمریکا کاهش یافته این در حالیست که قیمت جهانی طلا نیز در اولین روز کاری هفته با افت 12 دلاری مواجه شده است.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران با کاهش 2 هزار و 500 تومانی نسبت به روز گذشته یک میلیون و 43هزار و 500 تومان به فروش رسیده است . هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با افت 5 هزار تومانی یک میلیون و 35 هزار تومان معامله شده است.

بر این اساس، در بازار تهران هر گرم طلای 17عیار امروز 458 هزار و 500 تومان داد و ستد شده که نسبت به روز گذشته یک هزار و 500 تومان کاهش یافته و هر گرم طلای 18 عیار با افت 300 تومانی به 105 هزار و 700تومان رسیده است.

گزارش سایت طلا حاکیست، هر قطعه نیم سکه با کاهش 2000 تومانی نسبت به روز گذشته 520 هزار تومان، و هرقطعه ربع سکه و سکه گرمی بدون تغییر هر کدام به ترتیب 268 و 173 هزار تومان معامله شده اند.

هر دلارآمریکا در بازار آزاد امروز با 6 تومان افزایش 3471 تومان و هر یورو 3995 تومان اعلام شده است.

گفتنی است، قیمت جهانی طلا امروز با کاهش 12 دلاری به 1283 دلار رسیده است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند مهمترین عوامل موثر بر قیمت طلا در بازارهای جهانی طی روزهای آینده نشست فدرال رزرو آمریکا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، اوضاع سیاسی و اقتصادی یونان و تقاضای خرید طلا از سوی کشورهای آسیایی بویژه چین خواهد بود./الف


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد