اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

موسس بانک موون : کارتهاي اعتباري به زودي منقرض مي شود

موسس بانک موون و مولف 4 کتاب پرفروش درباره آینده بانکداری الکترونیک در دنیا با اشاره به استفاده بیش از 2/5 میلیارد نفر از مردم دنیا از نرم افزارهای بانکی تلفن های همراه خود گفت: به زودی کارتهای اعتباری منقرض می شود و همه کارهای بانکی با تلفن های همراه انجام خواهد شد و نقش بانکها در تبادل پول از بین خواهد رفت.






آقای برد کینگ در چهارمین همایش بانکداری الکترونیک در سالن همایش های برج میلاد افزود: هر بانکی که از کاغذ استفاده می کند آینده ای نخواهد داشت زیرا امروزه با استفاده بیش از پیش مردم از نرم افزارهای بانکی تلفن های همراه دیگر مراجعه به شعب بانکی، بازکردن حساب بانکی، گرفتن وام و یا انجام تراکنش در بانکها از بین رفته و هر کسی با استفاده از تلفن های همراه خود می تواند این کارها را انجام دهد.

وی گفت: امروزه از دید بسیاری از مشتریان گرفتن مشورت و خدمات بانکداری رو در رو در بانکها کاری احمقانه به نظر می رسد و فقط وقت تلف کردن است.
برد کینگ افزود: امروزه هر بانکی که با تحولات کنونی خود را منطبق نکند به زودی از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه دیگر مفهوم پول فیزیکی از بین رفته است امروز دیگر حتی اعتبار نیز جابجا نمی شود بلکه این ارزش پول است که یک نرم افزار به نرم افزار دیگر منتقل می کند.

برد کینگ گفت: بانکها باید با فضای مجازی خود را وقف دهند.
وی با بیان اینکه بانکها باید از خصوصیات اخلاقی و رفتاری و روانشناسی مشتریان خود اطلاع کافی داشته باشند افزود: در دنیای آینده بانکها باید برای هر مشتری خدمات خاص خود را ارائه دهند به عنوان مثال ممکن است یک مشتری از مشورت دادن بانک برای خرید خانه یا ماشین خود راضی باشد و از ان استقبال کند اما مشتری دیگر این کار را دخالت در امور شخصی خود بداند.

برد کینگ با بیان اینکه با مفاهیم جدید دیگر مفهوم شعبه و حتی ریاست بخش های مختلف در بانکهای نوین از بین رفته است ، گفت : امروزه با یک سیم کارت هر شخصی سیستم بانکداری شخصی خود را دارد و دیگر به رئیس و مدیر نیاز ندارد.

وی پیش بینی کرد تا سال 2020 سریعترین سیستم های نوین بانکی در سرتاسر دنیا به بهره برداری برسد و بانکهایی که تا کنون به این سامانه ها نپیوستند فقط 5 سال فرصت دارند تا خود را با این سیستم منطبق کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد