اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا در کوتاه مدت با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که با توجه به تحولات اقتصادی و سیاسی جهان و رشد تقاضای فیزیکی، قیمت طلا در کوتاه مدت با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس استاندارد، تحلیلگران اقتصادی معتقدند که با توجه به ضعف ساختارهای اصلی بازار طلا، روند صعودی قیمت این فلز زرد چندان دوام نخواهد داشت و قیمت آن در میان مدت و بلندمدت با کاهش روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش برگزاری انتخابات یونان یکی از مهمترین عوامل مهم و موثر بر نوسانات قیمت طلا خواهد بود. در پیش بودن سال جدید چینی و برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا نیز تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که در میان مدت قیمت طلا تاحدی اصلاح خواهد شد. قیمت طلا در یک ماه اخیر با افزایش 9 درصدی روبرو شده و این احتمال وجود دارد که بخشی از این افزایش، اصلاح شود.

به نظر می رسد ثبات سیاسی یونان اکنون یکی از مهمترین عوامل موثر بر بازارهای بین المللی خواهد بود. در صورت پیروزی چپگراها احتمالا خروج یونان از منطقه یورو کلید خواهد خورد و این مساله موجب افزایش قیمت طلا در کوتاه مدت می شود.

برخی کارشناسان بر این باورند که در صورت پیروزی چپگراها در یونان قیمت طلا تا 1310 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد