اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ورود 40 نفر به کارزار انتخاباتی اتاق/ اعضای ائتلاف برای فردا فردا ثبت‌نام می‌کنند

در حالی که از دیروز ثبت‌نام برای متقاضیان حضور در انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی آغاز شده، تاکنون نزدیک به 40 نفر برای حضور در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.



از روز گذشته چهارم بهمن‌ ماه متقاضیان حضور در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی در محل اتاق تهران اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند. البته بسیاری از متقاضیان تمایل به ثبت نام اینترنتی داشته و در محل اتاق تهران حضور نداشته‌اند.

افرادی نظیر یحیی آل‌اسحاق، محسن بهرامی ارض اقدس، محسن خلیلی عراقی، محمدرضا نجفی‌منش، محسن حاجی‌بابا، مهدی رئیس‌زاده و سیدرضا نورانی، عباس علی‌آبادی مدیر عامل گروه مپنا و احمد طاهری از مسئولان کمیته امداد از چهره‌های سرشناس متقاضی برای حضور در کارزار انتخابات بودند که در اولین روز اقدام ثبت تمایل خود در رقابت‌های دوره هشتم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی کردند.

امروز تاکنون نزدیک به بیش از 10 نفر ثبت نام کرده‌اند که سرشناس‌ترین آنها فرهاد فزونی و مهدی پورقاضی از اعضای فعلی هیات نمایندگان اتاق تهران بوده‌اند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که فردا اعضای گروه "ائتلاف برای فردا" که سرشناس‌ترین آنها مسعود خوانساری و پدرام سلطانی است برای ثبت نام به اتاق تهران می‌روند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد