اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

انتخابات هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات برگزار شد

سایت طلا: چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره ی اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات از صبح امروز در مسجد همت تجریش برگزار شد.


به گزارش سایت طلا، چهارمین دوره انتخابات اتحادیه طلا، جواهر، نقره، سکه و ساعت شمیرانات امروز یکشنبه از ساعت 9 صبح برگزار شد، و اعضاء این اتحادیه با حضور در پای صندوقهای رأی هیئت مدیره جدید را برای چهار سال دیگر انتخاب کردند.

"حسن داوودی" رئیس هیئت اجرایی چهارمین دوره انتاخابات اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات در خصوص روند برگزاری این انتخابات به سایت طلا گفت: در این دوره از انتخابات اتحادیه 13 نفر کاندید شده اند که 9 نفر کاندیدای هیئت مدیره و سه نفر کاندیدای بازرسی هستند.

وی افزود: از میان این افراد نمایندگان مورد نظر جهت هیئت مدیره 5 نفر به عنوان اعضای اصلی، و 2 نفر به عنوان عضو علی البدل هئیت مدیره، و همچنین
یک نفر به عنوان عضو اصلی بازرس و یک نفر به عنوان علی البدل سمت بازرس انتخاب خواهند شد.

داوودی ضمن بیان اینکه در اتحادیه شمیرانات 327 نفر عضو و واجد شرایط رأی دادن هستند خاطرنشان کرد: از تعداد اعضای این اتحادیه یک سوم باید در این انتخابات شرکت کنند و اگر تا ساعت 13 امروز تعداد رای دهندگان به حد نصاب برسد، پلمب صندوقها ی رأی باز شده و کار شمارش انجام می گردد، در غیر اینصورت زمان رأی گیری تمدید خواهد شد.

"بهروز صداقتی" نماینده فرماندار و عضو هیئت انتخابات نیز در خصوص روند رأی گیری این انتخابات اعلام کرد: روند انتخابات و رأی گیری به آرامی صورت می گیرد و استقبال افراد این اتحادیه تاکنون خوب بوده است.

وی همچنین تأکید کرد: نتیجه رأی گیری امروز طی صورتجلسه ای که توسط نماینده فرماندار، نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده اتاق اصناف و در حضور خود کاندیداها شمارش و اعلام می گردد.

گفتنی است محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر، و رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با حضور در محل رأی گیری از نزدیک در جریان این انتخابات قرار گرفت.

شایان ذکر است استقبال از چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره طلا و جواهر شمیرانات خوب اعلام می شود و از ساعت 10 امروز بر حجم رأی دهندگان افزوده شد.


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد