اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گزارش روزانه سایت طلا // سکه طلا آرام گرفت

سایت طلا : امروز نرخ سکه و طلا در بازار تهران با کاهش جزئی مواجه شده و هر گرم طلای ۱۸ عیار با 400تومان کاهش، 105 هزار و 500 تومان به فروش رسیده است.


به گزارش سایت طلا، امروز در اولین روزکاری هفته بهای انواع سکه نسبت به روز پنج شنبه علیرغم رشد قیمت طلای جهانی، اندکی کاهش یافته و آرامش نسبی را در بازار سکه و طلا ایجاد کرده است.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه در بازار تهران تا یک میلیون و 40 هزارتومان پیش رفت و در مقایسه با روز پنج شنبه رشد یک هزار تومانی را شاهد شد. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز بدون تغییر یک میلیون و 35 هزارتومان معامله شده است .


بر اساس این گزارش، هر قطعه نیم سکه امروز با رشد یک هزار تومانی نسبت به روز پنج شنبه 520 هزار تومان به فروش رسیده و هر قطعه ربع سکه با افت 2 هزار تومانی 270 هزار تومان و سکه گرمی با کاهش 2 هزار تومانی 173 هزار تومان داد و ستد شده است.


گزارش سایت طلا حاکیست، هر مثقال طلای 17 عیار امروز نسبت به روز پنج شنبه با افت 2 هزار تومانی روبرو شده و 457 هزار تومان به فروش رسیده است. هر گرم طلای 18 عیار نیز با 400 تومان کاهش 105 هزار و 500 تومان معامله می شود.

براساس این گزارش در بازار ارز نیز هر دلار آمریکا امروز در مقایسه با روز پنج شنبه با افت 8 تومانی 3450 تومان و هریورو با کاهش 90 تومانی 3970 تومان عرضه می‌شود.


لازم به ذکر است که قیمت جهانی طلا درپی معاملات روز جمعه 8 دلار کاهش یافت و در پایان معاملات به 1295 دلار در هر اونس رسید.


در حال حاضر سرمایه گذاران در انتظار نتایج انتخابات روز یکشنبه یونان و نشست کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا هستند تا سر نخ هایی را از وضعیت اقتصادی و زمان افزایش نرخ بهره در آمریکا به دست بیاورند، این در حالیست که شرایط فعلی روند آتی بهای طلا و پیش بینی این فلز زرد را بسیار سخت و دشوار کرده است ./الف

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد