اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شاخص بورس بر روی کانال 69 هزار واحدی ایستاد

امروز یکشنبه 7 دی ماه، در پایان معاملات تالار بورس تعداد 344 هزار و 7 سهم اوراق بهادار به ارزش 908 میلیارد و 703 میلیون ریال در 44 هزار و 249 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.



در جریان معاملات امروز شاخص کل با ادامه روند منفی خود در روز گذشته امروز با 79 واحد افت به کانال 69 هزار و 625 واحدی رسید.

بر این اساس در گروه خودرویی‌ها ایران خودرو 1.92 واحدی روبرو شد.

علاوه بر این در گروه بانکی‌ها، بانک ملت رشد 0.05 واحدی و در مقابل بانک صادرات کاهش 0.37 واحدی را به خود اختصاص دادند.

این گزارش حاکی از ان است که شاخص بازار اول روند منفی 50 واحدی و شاخص بازار دوم روند منفی 0.66 واحدی روشدند.

می‌توان گفت: گروه ایران ترانسفو با روند مثبت 1.23 واحدی، صنایع آذرآب با روند مثبت 2.73 واحدی و گروه مپنا با روند مثبت 0.38 واحدی به کار خود پایان دادند. در بازار امروز علی رغم رشد قیمت سهام شرکتهای خودرویی، تاثیر منفی 129 واحدی شرکت گل گهر و 35 واحدی هلدینگ خلیج فارس مانع از مثبت شدن شاخص بورس شد و دماسنج بازار سرمایه در کانال 69 هزار و 625 واحد ماندگار شد.

در بازار امروز شرکت‌های خودرویی با اقبال سهامداران مواجه شده و با رشد قیمت به کار خود پایان دادند، به طوری که اثر مثبت شرکت‌های ایران خودرو، چادرملو، سایپا، مپنا و گروه بهمن مانع از نزول بیشتر شاخص بورس شد.امروز همچنین شرکت‌های بیمه آسیا، پست بانک و آذرآب از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و هلدینگ خلیج فارس،فولاد امیرکبیر کاشان و پارس الکترونیک بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در بازار امروز همچنان به دلیل ابهامات سیاسی و اقتصادی کم رمق است،حجم معاملات نیز کاهش یافت و در مجموع 343 میلیون سهم به ارزش 86 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه به 314 هزار میلیاردتومان رسید.

شایان ذکر است در گروه شاخص‌ها، کلیه شاخص‌ها با روند منفی روبرو شدند به طوری که شاخص صنعت روند منفی 86 واحدی،‌ شاخص 50 شرکت فعال‌تر روند منفی 7 واحدی،شاخص ازاد شناور با روند منفی29 واحدی، شاخص 30 شرکت بزرگ روند منفی 9 واحدی را به خود اختصاص دادند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد