اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت جهانی طلا به 1173 دلار رسید

سایت طلا : در حالی که بازار طلا امروز پنجشنبه به علت تعطیلات کریسمس بسته است قیمت طلا در آخرین لحظات مبادلات روز گذشته با کاهش روبرو شده و به مرز 1173 دلار در هر اونس رسیده است.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز ، انتشار گزارش مربوط به بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم 2014 میلادی و گمانه زنی ها در خصوص افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

بر اساس این گزارش وزارت کار آمریکا نیز اعلام کرده است که تعداد مدعیان دریافت بیمه بیکاری برای چهارمین هفته متوالی با کاهش روبرو شده است.

پیش از این نیز وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد که رشد اقتصادی این کشور در سه ماه سوم امسال به بیش از 5 درصد رسیده که این رقم در 11 سال اخیر بی سابقه بوده است.

قیمت هر اونس طلا با 0.1 درصد کاهش به کمتر از 1173 دلار رسیده است. قیمت طلا روز دوشنبه نیز برای لحظاتی به کمتر از 1170 دلار رسید که این پایین ترین قیمت طلا در 3 هفته گذشته به شمار می رود.

شاخص سهام در بازارهای مالی اروپا و آمریکا نیز با افزایش روبرو شده است. افزایش ارزش سهام موجب کاهش تقاضا برای طلا شده است.

کارلو آلبرتو دی کاسا تحلیلگر ارشد موسسه اکتیو تریدز تاکید کرد که تقویت ارزش دلار مهمترین عامل موثر بر قیمت طلا در شش ماه نخست سال 2015 خواهد بود./م


انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد