اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

احتمال روند صعودی طلا در کوتاه مدت

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری آنجل پیش بینی کرد که قیمت طلا که تا کنون به شدت تحت تاثیر سیاست های فدرال رزرو آمریکا قرار داشت با رشد بیشتری روبرو خواهد شد.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی مانی کنترل، موسسه سرمایه گذاری آنجل اعلام کرد که قیمت طلا و نقره تاکنون در کوتاه مدت تحت تاثیر نشست فدرال رزرو آمریکا قرار داشت، ولی همکنون با رشد بیشتری روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش امیدواری ها نسبت به بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا و گمانه زنی در خصوص افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو طی روزهای گذشته فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

کارشناسان اقتصادی بر این باورند حال که فدرال رزرو پس از نشست دو روزه خود نرخ بهره را در سطح کنونی حفظ کرده، احتمال رشد بهای طلا افزایش یافته است.

کنفرانس خبری جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا شب گذشته برگزار شد و در این نشست خبری وی به تازه ترین سیاست های پولی فدرال رزرو اشاره کرد.

وی در کنفرانس خبری تصریح کرد که بانک مرکزی آمریکا در شرایط کنونی تصمیمی برای افزایش نرخ بهره ندارد و نرخ بهره این کشور در ماه های نخست سال آینده بدون تغییر خواهد بود.

عامل دیگری که به نظر می رسد بر نوسانات قیمت طلا در روزهای آینده موثر باشد وضعیت اقتصادی روسیه و نوسانات ارزش روبل خواهد بود.
ارزش روبل در برابر دلار در سال 2014 میلادی بیش از 20 درصد کاهش داشته است. کاهش قیمت نفت و تحریم های غرب فشار زیادی را بر اقتصاد روسیه وارد کرده است.

روسیه برای مقابله با تحریم های غرب بخش زیادی از ذخایر ارزی خود را به طلا تبدیل کرده است./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد