اونس طلا2324.95
مظنه15,261,000
18 گرم3,523,000
ارزش سکه34,383,033
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

اعلام راهبردهای جدید بازار سرمایه توسط طیب نیا و فطانت

رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار اصلی ترین راهبرد بورس را پس از سکانداری بازار سرمایه، جلب حمایت از تمام فعالان این بازار برای حمایت از بازار اولیه و وزیر اقتصاد نیز حمایت جدی دولت از بورس و بررسی موانع تاثیرگذار در بازار سرمایه را از سیاست های جدید اعلام کرد.



محمد فطانت روز چهارشنبه در گفت و گویی کوتاه در خصوص راهبردهایش برای بازار سرمایه، افزود: راهبردهای مفصلی برای بازار سرمایه کشور تدوین شده که بزودی اعلام می شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز درباره راهبردهای بازار سرمایه پس از حضور فطانت رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: دولت تصمیم جدی دارد که از بازار سرمایه کشور حمایت کامل به عمل بیاورد زیرا بخش عمده تامین مالی بلندمدت فعالیت های اقتصادی بر دوش بازار سرمایه است و برای آنکه این بازار بتواند رسالت خود را انجام دهد باید بازار ثانویه را نیز رونق دهد.

این عضو کابینه دولت یازدهم با تاکید بر اینکه دولت به رونق بازار سرمایه اهمیت می دهد، تصریح کرد: عواملی که می تواند دراین زمینه موثر باشد مدنظر دولت است تا برخی از محدودیت هایی که در بخش واقعی اقتصاد و برخی از فعالیت های اقتصادی وجود داشته و دارد و بر فعالیت بازار سرمایه موثر است، رفع شود.

طیب نیا از بررسی محدودیت های تاثیرگذار بر بازار سرمایه خبر داد و گفت: دولت در حال بررسی دقیق این موارد به طور دقیق است.

وی ادامه داد: دولت تصمیم جدی دارد تا این مشکلات را مرتفع کند تا زمینه سودآوری بالاتر شرکت های بورسی و رونق بیشتر در بازار سرمایه فراهم شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد