اونس طلا2215.99
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

پی گیری مشکلات مالیاتی طلا فروشان در اتحادیه طلا

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرد که طلافروشانی که در مالیات بخش مشاغل مشکلاتی دارند با مراجعه به اتحادیه طلا و جواهر برای حل پرونده های خود ثبت نام کنند.


به گزارش سایت طلا، طبق توافق صورت گرفته بین اتحادیه طلا و جواهر تهران و اداره کل مالیاتی مرکز تهران، تدابیری برای حل مشکل مالیات مشاغل طلافروشان وضع شده است.

براساس هماهنگی های بعمل آمده، آن دسته از طلا فروشانی که در ارتباط با مالیات مشاغل خود تا پایان سال 91 با مشکل مواجه شده اند، می توانند با مراجعه به اتحادیه طلا و جواهر تهران و ثبت نام در جلسات حضوری با مسئولین مالیاتی مشکلات پرونده خود را مطرح کرده تا مورد بررسی قرار گیرد.

در اطلاعیه ای که اتحادیه طلا و جواهر تهران در این مورد منتشر کرده؛ مودیان مالیاتی طلافروش می توانند برای حل مشکلات مالیاتی خود تا 12 آذر ماه به اتحادیه طلا و جواهر تهران مراجعه کنند.( اطلاعیه شماره5)

در همین حال محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز، با بیان این مطلب با توجه به موقعیت فراهم شده، از همه اعضایی در این مورد با مشکل مواجه شده اند خواست تا با مراجعه به اتحادیه برای حل مسائل مالیاتی خود اقدام کنند.

وی که در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در اتحادیه طلا و جواهر سخنرانی می کرد، در مورد بخش مالیات برارزش افزوده نیز افزود: همکنون اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی مطرح است، و این اتحادیه جلساتی را با کمیسیون اقتصادی و مرکز پژوهشهای مجلس برگزار کرده، و در این راستا چندین مشاور عالی در رده های بالای امور مالیاتی و مالی و اقتصادی به کار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به اهتمام مسئولین در مورد دقت عیار مصنوعات طلا نیز گفت: طی هفته های گذشته گشتهای ویژه ای برای نظارت بر عیار طلاها و جلوگیری از فروش کالای قاچاق انجام شده که در این بین نمونه برداری هایی از بازار طلا و جواهر صورت گرفته است.

کشتی آرای با اعلام کاهش تخلفات در صنف طلا و جواهر خطرنشان کرد: اعضاء این صنف و مردم تخلفات احتمالی را به این اتحادیه گزارش کنند تا در اسرع وقت بررسی و مورد رسیدگی قرار گیرد./ج


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد