اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ریزش بورس در نتیجه رفتار هیجانی برخی سهامداران بود/ فرصت استثنایی خرید در بازار امروز و فردا

کارشناس بازار سرمایه با تأکید بر اینکه نه تنها اخبار مذاکرات منفی نبود بلکه در برخی زوایا اخبار مثبتی هم منتشر شده است گفت: اگر نقدینگی داشتم قطعاً در این روزهای بازار خریدار بودم.



حسین خزلی خرازی با اشاره به اینکه هر فردی با توجه به دلبستگی‌ها و علاقه خود درباره بازار اظهار نظر می‌کند، گفت: از زاویه نگاه خودم اکنون تاسف می‌خورم که چرا نقدینگی ندارم و نمی‌توانم در بازار امروز سهام بخرم.

وی افزود: از حداکثر اعتبار در مجموعه استفاده کردیم و نقدینگی برای خود نگه نداشتیم و به اصطلاح تمام سهم هستیم.

این فعال حقوقی بازار سرمایه با اشاره به اینکه امروز و فردا را برای خرید فرصت استثنایی می‌دانم گفت: امروز یا دیروز هیچ گونه خبر منفی جدیدی در بازار نیامده و به نظر نتیجه مذاکرات هم مثبت بود.

وی گفت: بیشتر فعالان بازار انتظار داشتند که یک توافقنامه جامع با جزئیات فنی منتشر شود و رفتار امروز بازار در نتیجه عکس‌العمل هیجانی فوق‌العاده سهامداران کوتاه مدت است که انتظار داشتند تمام مباحث مربوط به مذاکرات به طور کلی پایان بپذیرد.

خرازی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران معقول و میان مدت به راحتی می‌توانند بازدهی خوبی در این شرایط به دست آورند، گفت: به جرات می‌توان گفت اگر 30 یا 40 میلیارد تومان نقدینگی داشتم حتما در بازار امروز و فردا خرید می‌کردم و میانگین خرید خود را قطعاً پایین می‌آوردم.

وی تأکید کرد: اکنون هیچ چشم‌انداز منفی در بازار وجود ندارد بلکه از برخی زوایا با توجه به اظهارات طرف‌های مذاکره‌کننده در بیانیه روز گذشته چشم‌انداز مثبت و قابل اتکاست.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه روند ریزشی امروز بازار در نتیجه رفتار هیجانی سهامداران حقیقی و متأسفانه برخی سهامداران حقوقی است گفت: هفته آینده خواهیم دید که چطور بازار متعادل شده و بسیاری که امروز در صف‌های فروش نشستند در آینده حسرت خواهند خورد.

وی در پایان گفت: به راحتی سرمایه‌گذاران منطقی طی چند روز کاری می‌توانند در این شرایط بین 5 تا 10 درصد بازدهی کسب کنند.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد