اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا و نقره با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری آنجل پیش بینی کرد که قیمت جهانی طلا در هفته جاری بین 1175 تا 1205 دلار در هر اونس در نوسان خواهد بود.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی مانی کنترل، قیمت طلا که اوایل نوامبر به کمتر از 1131 دلار یعنی پایین ترین سطح در 4 سال و نیم اخیر رسیده بود بار دیگر با افزایش نسبی روبرو شده و به مرز 1200 دلار در هر اونس رسیده است.

بر اساس این گزارش تحلیلگران موسسه مالی آنجل بر این باورند که قیمت طلا در هفته جاری بین 1175 تا 1205 دلار در نوسان خواهد بود ولی روند قیمت طلا در هفته های آینده همچنان نزولی است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی ادامه انتشار اخبار مثبت در خصوص وضعیت اقتصادی آمریکا موجب افزایش بیشتر ارزش دلار خواهد شد و این مساله به ضرر تقاضا و قیمت طلا خواهد بود.

به نظر می رسد ارزش دلار همچنان به روند صعودی خود ادامه خواهد داد و این مساله مهمترین عامل موثر بر تحولات قیمت طلا خواهد بود. افزایش ارزش دلار همچنین موجب کاهش بیشتر قیمت نفت نیز خواهد شد و این مساله افت تورم در اقتصاد جهانی را به همراه خواهد داشت.

اقدام فدرال رزرو آمریکا در متوقف کردن اجرای محرک پولی و تصمیم بانک های مرکزی ژاپن، اروپا و اخیرا چین برای اجرای سیاست های انبساطی پولی تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا خواهد داشت./م


انتهای پیام




سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد