اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا و نقره در آستانه جهش بزرگی قرار دارد

سایت طلا : تحلیلگر ارشد اقتصادی موسسه ریچموند بی سی تاکید کرد که قیمت طلا و نقره در شرایط کنونی به کف خود رسیده و به نظر من این دو فلز برای افزایش چشمگیر قیمت آماده می شوند.


به گزارش سایت طلا "اندی مان" تحلیلگر برجسته موسسه ریچموند بی سی در مصاحبه اختصاصی با کیتکو نیوز تصریح کرد که طلا و نقره در شرایط کنونی در حال تثبیت وضعیت کف قیمت خود در بازار هستند و علت اصلی روند نزولی قیمت طلا و نقره نگرانی موجود در بازار نسبت به وضعیت ارزش دلار در برابر یورو و ین است.

بر اساس این گزارش وی افزود: هنوز احتمال و امکان این وجود دارد که ارزش دلار بیشتر از قبل افزایش یابد و بنابر این من هنوز برای خرید طلا آماده نیستم چون امکان دارد قیمت آن با کاهش بیشتری روبرو شود. اجرای سیاست های انبساطی پولی بیشتر از سوی بانک مرکزی اروپا می تواند به افت ارزش یورو در برابر دلار دامن بزند.

وی در ادامه گفت: ما در نقطه عطف مهمی قرار داریم ولی باید منتظر اعلام سیاست های جدید بانک مرکزی اروپا باشیم. تا زمانی که تغییری در روند حرکتی دلار در برابر یورو و ین مشاهده نکنیم قیمت طلا روندی نزولی خواهد داشت و به زودی به کف قیمت خود خواهد رسید.

وی پیش بینی کرد که با روشن شدن سیاست های جدید بانک مرکزی اروپا می توان چشم انداز روشن تری نسبت به تحولات قیمت طلا ارائه کرد.

تحلیلگران اقتصادی معتقدند که بانک مرکزی اروپا در نشست 4 دسامبر سیاست های جدید خود را اعلام خواهد کرد.

این کارشناس اقتصادی بر این باور است که کف قیمت طلا در شرایط کنونی 1130 دلار خواهد بود./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد