اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آغاز دومین دیدار ظریف، کری و اشتون

وزیران خارجه ایران و آمریکا با حضور کاترین اشتون نماینده 1+5 در مذاکرات هسته‌ای برای دومین‌بار در دو روز گذشته با یکدیگر دیدار کردند.



دکتر محمدجواد ظریف و جان کری به همراه کاترین اشتون پیش از ظهر روز جمعه در چارچوب مذاکرات جامع هسته‌ای در هتل کوبورگ وین دیدار کردند.

اولین نشست سه‌جانبه پنج‌شنبه شب در هتل کوبورگ به مدت دو ساعت انجام شد.

در حالی که خبرنگاران و رسانه‌های مختلف حاضر در محل مذاکرات هسته‌ای انتظار جان کری را مقابل هتل کوبورگ می‌کشیدند اما وی از در پشتی وارد هتل شد. جان کری روز جمعه نیز بدون این که مقابل دوربین‌ها و خبرنگاران مختلف حاضر شود به هتل کوبورگ برای دیدار با ظریف و اشتون آمد.

تاکنون هیچ خبری درباره محتوای این دیدارها منتشر نشده است و فضای رسانه‌یی در این باره در سکوت و ابهام به سر می‌برد.

علاوه بر این وزیران خارجه انگلیس و فرانسه روز جمعه وارد وین می‌شوند و ضمن شرکت در روند مذاکرات با وزیر خارجه ایران نیز دیدار می‌کنند.

وزیر خارجه آلمان که در سفر آفریقایی خود به سر می‌برد صبح روز شنبه به وین می‌رسد، از این رو نماینده آلمان در گروه 1+5 در دیدار ظریف با همتایان فرانسوی و انگلیسی خود حاضر نخواهد شد.

این دیدار بعد از ظهر امروز جمعه برگزار می شود.

به نظر می‌آید وزیر خارجه آمریکا قصد دارد تا عصر روز جمعه وین را ترک کند. برخی رسانه‌ها از بازگشت وی به پاریس خبر می‌دهند. علاوه بر این وزیران خارجه انگلیس و فرانسه نیز عصر امروز پس از دیدار با همتای ایرانی خود وین را ترک می‌کنند.

در چهارمین روز از آخرین دور مذاکرات هسته‌ای جامع، سید عباس عراقچی به همراه مجید تخت روانچی با معاون وزیر خارجه چین دیدار کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد